img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
22°

web2infoתעשייה ורכבהמחפרונים של קטרפילר – השינוי הגדול!
תעשייה ורכב

המחפרונים של קטרפילר – השינוי הגדול!

כשאתם שומעים את המילה קטרפילר, על מה אתם חושבים? כלים גדולים? מחצבות ענק? ומה לגבי הלקוח הקטן עם המחפרון הבודד? קטרפילר מציגה את השינוי הגדול בתפיסה ומעבירה את תשומת הלב, אלייך ואל המחפרון הטוב בעולם

 

 

דעות קדומות יכולות להיות לעיתים עניין בעייתי, אך לעיתים, נדרש שינוי מהותי על מנת לבצע שינוי מחשבתי. בדיוק מהסיבה הזו, טרקטורים ציוד I.T.E מספקת לכם הצצה לשינוי הגדול אשר ישפיע על הכיס  של  כל אחד ואחד מכם ויחסוך לכם הרבה מאוד כסף –  המחפרון של קטרפילר.




 

כל מי ששמע בעברו על קטרפילר, יודע כי מדובר בבית היוצר של  כלי צמ"ה חזקים ביותר, גדולים ואיכותיים, בעלי טכנולוגיה מתקדמת. אך כשמדובר על תחום הכלים הקטנים והמחפרונים, הדיעות היו לעיתים שונות במקצת: "קטרפילר? יש להם כלים גדולים ללקוחות גדולים. "המחפרונים שלהם? יקרים מאוד. ייתכן מאוד שאלו היו הדעות הרווחות בקרב קהילת התשתית בישראל. טרקטורים וציוד I.T.E, מציגה את השינוי הגדול אשר שינה את התפיסה והמחשבה בנוגע לתחום הכלים הקטנים בישראל.

 

מעוניינים במידע נוסף על סדרת המחפרונים החדשה של קטרפילר? השאירו פרטים ונציגי זוקו שילובים יחזרו אליכם בהקדם!

 

מתוך הראייה כי לכל לקוח יש את הצרכים והדרישות המיוחדות רק לו, וכי יש להסתכל על בעל צי כלים גדול ובעל מחפרון בודד באותו האופן, פיתחה חברת טרקטורים וציוד I.T.E את הנוסחה המנצחת אשר שמה אותך, הלקוח הבודד בראש סדר העדיפויות.

 

 

מחלקת BCP המיוחדת אשר הוקמה, לקחה על עצמה את האחריות לטפל באופן אישי וממוקד בכל הלקוחות אשר להם ציוד קטן מימדים אשר מהווים נתח מהותי וחשוב מכלל העוסקים בתחומי התשתיות בישראל. המחלקה עוסקת בתחומי התשתיות השונים ומספקת שירות אישי – 24/7 בשטח העבודה של הלקוח בעזרת למעלה מ-120 ניידות שירות.

 

מעוניינים במידע נוסף על סדרת המחפרונים החדשה של קטרפילר? השאירו פרטים ונציגי זוקו שילובים יחזרו אליכם בהקדם!

 

בכל הקשור לכלים עצמם, קטרפילר שינתה לפני מספר שנים את ההסתכלות והתפיסה בנוגע לכלים הקטנים בכלל והמחפרונים בפרט, והביאה לעולם את אותן איכויות אשר היו עד כה מנת חלקת של הכלים הגדולים. סדרת המחפרונים החדשה של קטרפילר F2, מאפשרת לכם ליהנות מכלים איכותיים, חסכוניים בדלק, בעלי טכנולוגיה מתקדמת ביותר, שיהפכו כל עבודה למהירה, איכותית וחסכונית ביותר. בין מאפייני הסדרה החדשה:

  • מצב Eco mode המאפשר צמצום דרמטי בעלויות צריכת הדלק – עד 20% בזמן חפירה והעמסה ללא השפעה על הביצועים.
  • עיצוב מחדש של תא המפעיל – שיפור שדה הראייה והפחתת הרעשים.
  • מנוע אלקטרוני 4 ומערכת דלק מסילה משותפת.
  • מערכת הידראולית בעלת ספיקה משתנה עם בקרה אלקטרונית.
  • נעילת ממיר מומנט (אופציונלי).
  • מערכת פרודקט לינק מובנית לניטור ובקרה מרחוק.



 

אנשי תשתית רבים אשר הבינו כי קטרפילר ביצעה מהפכה בכל הקשור לאיכות המחפרונים שלה, וכיום המותג מספק את המחפרון היעיל, החסכוני והעוצמתי ביותר בעולם התשתית.

אז נכון כי התחרות היום בתחום הצמ"ה היא רבה וכל מותג מנסה להציג את יתרונותיו על פני מתחריו, אולם טרקטורים וציוד I.T.E וקטרפילר הם היחידים המסוגלים לספק את הפתרון היעיל ביותר המתאים לכל עבודה ולכל אפליקציה בשטח העבודה ולחסוך לכם הרבה מאוד כסף. כי בין אם מדובר במחצבת ענק או שמא במתחם עבודה מצומצם, חברת טרקטורים וציוד I.T.E תספק לכם את כל הכלים לעבודה יעילה, איכותית, בטוחה וחסכונית, בכל מקום ובכל זמן.

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות