דיגיטל

מטרגוט ועד המרות: פלטפורמת התוכן WEB2INFO היא הדרך היעילה והזולה לשיווק דיגיטלי

עם פיצ'רים חדשניים לעידוד אינגייג'מנט, עוצמה מובנית מול מנועי חיפוש, כותבי תוכן מהשורה הראשונה ואשפי שיווק דיגיטלי, פלטפורמת התוכן WEB2INFO מביאה את המותג הישר לקהל היעד  

 

 

שיווק באמצעות תוכן, Content Marketing, הוא הדרך האפקטיבית והמשתלמת ביותר להגיע לקהל היעד, להעמיק את מידת העניין שלו במוצר, לחזק ולתחזק את הקשר עמו ובסופו של דבר, להשיג כמה שיותר מכירות או "המרות" (Conversions). הבעיה היא שבלי תקציבים ייעודיים לשיווק ומדיה, קשה לפרסם תוכן ממומן בכלי תקשורת גדולים או לשים סכומים גדולים על קידומים. פלטפורמת תוכן שמאחוריה צוות מנוסה מספקת לכך מענה מצוין.

 

מעוניינים לפרסם מאמר שיווקי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

 

WEB2INFO, שמשלבת בין טראפיק, יוצרי תוכן מעולים וכלים מעודדי אינגייג'מנט (מיד נבין למה זה חשוב), מקפיצה את העסק לכל אורך המשפך השיווקי: החל במספר הכניסות לכתבה – עוד לפני שהשקענו שקל אחד בקידום שלה – וכלה בהתחברות אותנטית וארוכת טווח לשירות או למוצר. עבור עסק מכל סדר גודל, ובמיוחד מסקטור ה-SMBs (Small-Medium Businesses), מדובר ביתרון עם ערך רב ובעלות כמעט זניחה.

 

הפיצ׳רים המתקדמים של WEB2INFO

גרפים אינטראקטיביים

הקראה אקטיבית של הטקסט

שאלונים דינמיים

הבלטה דינמית לכפתורי הפעלה

אלמנטים לדפדוף מהיר

הטמעת סרטונים

 

תוכן שיווקי: איך זה עובד – ועל מי

אז קודם כול, זה עובד על כולנו – כפי שהפנימו בעידן הקורונה גם העסקים הכי "לא דיגיטליים" שיש. כתבה עם ערך אמיתי לקורא, כזו ש"קופצת" לו בעקבות חיפוש אקטיבי או באופן כמעט אגבי, כשהוא גולש בפיד ומתעדכן בדברים אחרים לגמרי, יכולה לעבוד טוב בהרבה מעוד אתר תדמיתי. כדאי כמובן שהיא תנוסח לא ככתבת תדמית, אלא באופן שיבליט את הערך המוסף הרלוונטי שהיא נותנת. כך, גם אם עומד מאחוריה (באופן שקוף ומוצהר, כמובן) גורם מממן, היא נתפסת – גם על ידי האלגוריתם – כלגיטימית ומהימנה.

אבל איכות הכתיבה היא רק צד אחד של המטבע. כי בסופו של דבר, גם כתבה שמנוסחת לעילא על הצעות לבילוי עם הילדים בקיץ לא תניע לפעולה רווק בן 22. וכאן מגיע אחד מיתרונותיו הגדולים של השיווק הדיגיטלי, הלוא הוא הטרגוט: היכולת לפנות במדויק לצרכן הפוטנציאלי, במקום להוציא הון על פרסום סרק מול קהל אחר. ומה שטוב כמודל עסקי לענקית כמו פייסבוק, ודאי נכון גם לעסק שלכם. העניין הוא שכדי להגיע לטרגוט מוצלח, צריך דאטה. המון דאטה. החדשות הטובות הן שניתן ליצור עבורו חלופה עצמאית.

דרך טובה היא שתילת פיקסל לשם "צביעת" קהלים. אם נחזור לדוגמה שלנו, סביר שהרווק הצעיר כלל לא יפתח את הכתבה. לעומת זאת, אחיו שהוא אב לשלושה דווקא כן. או אז נסמן אותו כלקוח פוטנציאלי, ונמשיך להפנות אליו חומרים בנושא (מהלך של רימרקטינג או ריטרגטינג, בעגה המקצועית).

בכל מה שנוגע לאומנות הטרגוט, צביעת קהלים ורימרקטינג, WEB2INFO היא מומחית. לצד זאת, היא מפעילה כותבי תוכן מקצוענים שמצטיינים ב-Story Telling, כתיבה זורמת וקולחת, כותרות מסקרנות, מינון מדויק של רמת השיווקיות ומשלב השפה וכן יצירת טקסט שמעורר עניין, מגביר זמני שהייה וגורם לאלגוריתמים השונים לזהות את הטקסט כרלוונטי וראוי לחשיפה נוספת. הכתיבה יכולה להיעשות על בסיס ראיון עם הלקוח, נקודות שהוא מעביר או חומרים שהוא מספק. את הכותבים מגבים גרפיקאים ומעצבי UX שמחדדים את המסר, משדרגים את חוויית המשתמש ויוצרים טופסי לִידים מזמינים.

 

 

איך מבטיחים טראפיק טוב 

התשובה הכנה היא שאין דרך להבטיח, אבל יש הרבה יותר מדרך אחת להגדיל את הסיכוי. המוכרת מכולן היא טכניקת ה-SEO (Search Engine Optimization), שמטרתה להגדיל באופן אורגני את החשיפה שלנו ולהקפיץ את המיקומים בתוצאות החיפוש של גוגל ויתר המנועים. עושים את זה באמצעות מספר עקרונות לכתיבה, מהכותרות ועד לחזרות על ביטויים מחופשים.

חשוב רק להבין שגוגל משנה מעת לעת את האלגוריתם. לכן, טוב לפרסם בפלטפורמה שמזוהה על ידו כחזקה בזכות עצמה. ערך בוויקיפדיה או כתבה בניו-יורק טיימס, למשל, סביר שיופיעו בעמוד הראשון. דרך שנייה להגדלת טראפיק היא לקדם את התוכן באופן ממומן ובעזרת אופטימיזציה מתמדת, אם במנועי חיפוש ואם ברשתות חברתיות.

WEB2INFO מתמחה בכל כלי הקידום, וכותביה שולטים ברזי ה-SEO. מעבר לכך, בשנים האחרונות היא הספיקה לצבור קילומטראז' – וגם כניסות – שמקנים לה יתרון מובנה במנועי החיפוש. כתבות שמתפרסמות בה "קופצות" לא אחת מעל מקבילותיהן בכלי תקשורת ידועים ומובילים. ובהתחשב בעלות הפחותה בהרבה ביחס לזו שהם גובים, כמו גם בכלי האינגייג'מנט המשופרים ביחס אליהם – זו עסקה לגמרי לא רעה.

 

 

אינגייג'מנט: מה שבסוף יזכרו

שמתם לב שיותר ויותר אתרים ואפילו כתבות חדשותיות מנסים להפעיל אתכם? זה לא במקרה: יישומים אינטראקטיביים ידועים כמקלים על הגולש להתחבר לתוכן, והם גם הולכים איתו הלאה. בעולם השיווקי זה חזק אפילו יותר. לשם כך, ב-WEB2INFO הוטמעו פיצ'רים מיוחדים כגון: קרוסלות, כולל תלת ממדיות, לדפדוף מהיר/איטי בין כתבות או בין ויזואליות בתוך כתבה; הדגשת משפטי מפתח תוך כדי הקריאה; הבלטה דינמית של כפתורי ההפעלה (call to action); שאלונים; הקראה אקטיבית של הטקסט; גרפים אינטראקטיביים; הטמעת סרטונים; אלמנטים לדפדוף מהיר ועוד.

מדיום נוסף שהולך וצובר פופולריות באקטואליה, בתרבות ובעולם השיווק הדיגיטלי הוא הפודקאסט – מעין גרסה עדכנית לרדיו הישן והטוב, רק שבמקום שהעורך או לוח השידורים יחליטו מה נשמע ומתי, השליטה נמצאת בידינו – איש איש וטעמו, איש איש והזמן הנוח לו להאזנה (ולעיתים אף לצפייה). האמצעי הזה הופך להיות כלי שיווקי רב עוצמה בעלויות נמוכות. מפעילי WEB2INFO מציעים להרים עבורכם סדרות פודקאסטים בהנחייתכם או בהנחייתם, כשמאחורי הקלעים עומדים מקצוענים שיודעים איך עושים את זה נכון. דוגמאות ניתן לראות בפודקאסטים שבפלטפורמה.

 

הזדמנויות חדשות

בעולם השיווק הדיגיטלי, הקלישאה "אם אתה לא שם אתה לא קיים" הולכת ומתבררת כאמת לאמיתה. לעסקים הקטנים זו בשורה נהדרת, שחוסכת הוצאות ופותחת אפשרויות שלא היו בעבר. חשוב רק לשים לב מה מפרסמים, איך ואיפה. פלטפורמת התוכן WEB2INFO, שמשלבת בין יתרונות המדיה לאיכות הצוות, היא אופציה יעילה – וגם זולה – לחתוך את עלויות התיווך ולהגיע ישירות לעיניהם ולליבותיהם של הלקוחות.

 

מעוניינים לפרסם מאמר שיווקי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

היי, הכתבה עניינה אותך?

  • 2 כן
  • 0 מאד
  • 0 לא