דיגיטל

קריאייטיב ולעסק – כש"רוצים שינוי" ו"יצירתי מידי" נפגשים

(מקור: unsplash.com)

 

ברכות! החלטתם לקדם את העסק עם מיטב המעצבים והרעיונאים, מעולה.

אז קבעתם פגישה, משם התקדמתם והתחלתם עבודה משותפת וקיבלתם תוצרים ראשוניים, שאיך אומרים…לא עלו בקנה אחד עם מה שראיתם "בוויז'ן". מה עושים וכמה השפעה באמת צריכה להיות לכם על הקריאייטיב? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לקבל קריאייטיב מדויק ורלוונטי עבורכם כמו שציפיתם, מבלי לפגוע בתהליך היצירתיות ובתוצרים הסופיים… בקיצור, תיאום ציפיות




 

היי, בואו נכיר, אבל כמו שצריך

שלבי ההיכרות בין הלקוח/המותג לבין חברת המיתוג/פרסום חשובים ביותר ואין לזלזל בהם.

הצגת הקווים ותשתית העבודה תקפה לשני הצדדים. אם אתם המותג, עליכם להציג את היעדים שלכם, המסר שתרצו להעביר, מי הקהל שלכם כרגע, החזון שלכם ועד לרמה אפילו של כמה לידים חדשים תרצו להשיג ב-X זמן. במקביל, והשלב הלא פחות חשוב, הוא שתכירו את הצד השני – אם מדובר בחברת מיתוג/פרסום אז את סוגי הלקוחות שעבדה איתם עד עכשיו והאם הם תואמים או נמצאים באותה נישה שלכם, עבודות לדוגמה, מהלכי קריאייטיב ועוד, כדי לבדוק האם זהו הקריאייטיב שהיה חסר לכם במותג שלכם.

 

רוצים למתג מחדש את העסק? השאירו פרטים ונציגי גופמן קריאייטיב יחזרו אליכם!

 

העסק שלכם ייחודי מאחרים? תוכיחו

המוצר שלכם צריך להיות שונה, כדי שהמחיר שלכם לא ישחק תפקיד עיקרי. פה נכנס החלק הקריאטיבי לתמונה, כי בואו נודה, מעטים העסקים שאין להם מתחרים או מוצר ייחודי באמת. השילוב של Offer ייחודי (מחיר) עם יתרון אחד, שאפילו אתם לא חשבתם עליו, במוצר שלכם, יבדל אתכם ויכריע. יש לכם רעיון?

 

(מקור: jeffbullas.com)

 

זמן זה קריאייטיב

יש לכם זמן לחשוב יצירתי? אם אתם מנהלים עסק, סביר להניח שהתשובה תהיה לא.

שיווק IN-HOUSE הפך נפוץ יותר, אך מה, הוא מצריך "ארגון מחדש" של כל המערכות בחברה, אופטימיזציה של זרימת העבודה והתאמה יצירתית עמוקה כדי שזה יתפוס.
דן זלצמן, Head of Media העולמי של חברת HP, אמר שלמרות שהחברה מתמקדת בבניית היכולות הקריאטיביות שלה עם כיוון של יישום מדיה דיגיטלית  IN-HOUSE, סוכניות פרסום חיצוניות עדיין יישארו רלוונטיות: "אנו מאמינים כי יכולות יצירתיות עמוקות תמיד ישבו מחוץ למותגים… לכן אנו מבקשים מהסוכנויות שלנו לחזור לשורשים ולהשקיע עמוק ביצירתיות."




 

"יודע מה אני אוהבת!" ועדיין מחדש לי – חדשנות VS יצירתיות

אז נכון, לשנות גישה ולחדש זה נחמד, אבל לא תמיד צריך "להגמיש" את החזון, לשנות את המסר או לסובב את  הקריאייטיב ב-180 מעלות. הגישה הנכונה היא להבין, שיצירתיות היא רק זווית חדשה למשהו קיים, או כמו שאומרים…"אין חדש תחת השמש", אז גם כאן. הרעיון הוא לקחת את המוצר/השירות שלא משתנים, ולשווק אותם בדרך שונה. איך אפשר לעשות זאת?

דרך אחת שלא משנה את המוצר, אך שמה פוקוס עליו היא בעזרת טסטימוניאלס של לקוחות, פשוט לשאול שאלות ולהקשיב לתשובות. גם אתם, בתור בעלי העסק, תוכלו להסיק מסקנות חדשות מהפידבקים. יוזמות חדשנות "מלמעלה למטה" הן עדיין דבר מבורך, אך גם בעלי החברות שחרטו על דגלן "חדשנות" הקיימות כיום, מבינים כי חדשנות אופקית היא הדרך הטובה ביותר למקד את הרעיון (מקור: Forbes), ו"הרעיון הגדול הבא" שלהם, אולי יצטרך לחכות  מעט…

 

הכותב הוא קופי דיגיטל ומנהל תוכן בגופמן קריאייטיב

הוספת תגובה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *