Gofmans - פודקאסט

'זמן לחשוב' עם אלון מדר: על קמפיינים חברתיים, על מומחיות בשיווק חברתי ועל גיוס המונים #פרק5

מזה זמן שעמותות וארגונים חברתיים מגייסים משאבים ונוקטים בפרקטיקות הנהוגות בעולם השיווק העסקי. מה דומה ומה שונה בין השיווק החברתי לשיווק העסקי המסורתי? היכן עובר הגבול האתי המפריד בין שני עולמות השיווק? מה מאפיין קמפיין חברתי מצליח ואיך כל זה מיושם בשטח. האזינו!

השבוע בפודקאסט 'זמן לחשוב' אירחנו את אלון מדר לעוד שיחה מאתגרת על עמותות ושיווק חברתי

img

#005 'זמן לחשוב' עם אלון מדר:

על קמפיינים חברתיים כושלים, על מומחיות בשיווק חברתי ועל גיוס המונים

Breaker Logo Pocket Casts Logo RadioPublic Logo

אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק החמישי של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.

בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.