img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
24°

web2infoפודקאסטיםגופמן קריאייטיב - זמן לחשוב'זמן לחשוב' עם אלון מדר ורוית גופמן: על אסטרטגיה בזירה החברתית #פרק11
גופמן קריאייטיב - זמן לחשוב

'זמן לחשוב' עם אלון מדר ורוית גופמן: על אסטרטגיה בזירה החברתית #פרק11

אסטרטגיה, משמעותה לקרוא את השוק, לצפות מראש אתגרים שעלולים לצוץ ולהתאים להם פתרונות מדויקים שיאפשרו המשך פעולה והצלחה של הארגון.
כשזה נוגע לעמותות וארגונים חברתיים השיח מקבל כיוון מעט שונה, בשל המניעים והיעדים הרלוונטיים לתחום וקהלי היעד.

השבוע ב'זמן לחשוב' משוחחים רוית גופמן, בעלים של 'גופמן קריאייטיב' ואלון מדר, מומחה בגיוס משאבים לעמותות על שיווק חברתי, שיווק בכלל, איך בונים אסטרטגיה לעמותות ולמה זה שונה מבדרך כלל.
האזינו!

 

 

אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק האחד-עשר של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.

בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.

 

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות