img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
25°

web2infoפודקאסטיםגופמן קריאייטיב - זמן לחשוב'זמן לחשוב' עם רוית גופמן ואמיר תבואה: לא עוד מוצר-פרסום! #פרק29
גופמן קריאייטיב - זמן לחשוב

'זמן לחשוב' עם רוית גופמן ואמיר תבואה: לא עוד מוצר-פרסום! #פרק29

במחקר שנעשה על ידי ASI בשנה שעברה בנוגע לזכירות מותגים עלה כי 84 אחוזים מהנשאלים יחסו את הזכירות למוצר פרסום שקיבלו. לעומתם, באופן מפתיע 67 אחוזים בלבד, יחסו את הזכירות לפרסום בטלוויזיה. בפרק זה, מארחת רוית גופמן את אמיר תבואה, מנכ"ל NEXT DESIGN מקבוצת פרסום תבור. גופמן ותבואה משוחחים על עולם מוצרי הפרסום ושהשינויים שעבר בעשור האחרון, זכירות בפרסום, אתגרים לוגיסטיים וחווית לקוח שבקלות יכולה להיות מפתיעה וזכירה.

 

כתבות נוספות בסדרה


אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-29 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.

בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.

 

guest
0 תגובות
הצג את כל התגובות

דשבורד הקורונה - סטטוס בישראל

מאושפזים במצב קשה

103

מחוסנים (מנה שלישית)

4,334,829

נפטרים מתחילת המגפה

10,833

נדבקו עד עכשיו

4,123,806
10,833
4,098,862

נדבקו אתמול

1,837

*מבוסס על נתוני הדשבורד של משרד הבריאות

img

בריאות

עד כמה אתם בסיכון להתאשפז מקורונה? התשובה במחשבון

  • 1,403
img

בריאות

מבולבלים מהאומיקרון? קופת חולים לאומית השיקה בשבילכם את זה

  • 2,010
img

בריאות

מסכה, ריחוק חברתי – וויטמין D: כך תבדקו אם חסר לכם

  • 195,708

*מבוסס על נתוני הדשבורד של משרד הבריאות

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >