uxplanet.org
אפשר להירגע ולבטל את ההזמנה מאמזון, אתם לא צריכים זכוכית מגדלת חדשה.
המונח מיקרו-קופי (Microcopy) מתייחס למשפטים קצרים, לעיתים מילים בודדות, המספרים את הסיפור הגדול יותר של העסק שלך, של מוצר/שירות, בתמצות ומנימליזם מופלא. אומנות המילים. בעצם, בחירה ושימוש במילים הטובות ביותר היוצרות חוויה ומעבירות את המסר בצורה הקלה והפשוטה ביותר.
fathom.pro
UX במיקרו
הצמיחה של כתיבת UX ואסטרטגיות תוכן היא לא משהו שאפשר להתעלם ממנו. קיימות דרכים רבות להנחות את המשתמש בממשק, באתר, באפליקציה ע"י יצירת חוויית לקוח חיובית, מסקרנת וזכירה.
אך לעיתים קרובות צריכה להיות גם נחרצת וקצרה, מבלי להתיש, אפילו במילה קטנה "שנשתלה" בממשק
והפכה את החוויה למשהו חדש, שלא היה שם קודם. הדגש במיקרו-קופי לעומת כתיבת UX ללא מיקרו-קופי הוא בדיוק זה, הדגש הקטן, האישי, הטקסט על הלחצנים, בהודעות השגיאה, באישור של תהליך ההרשמה ובהתאמה מדויקת יותר לקהל היעד ולסיטואציה הרגעית. לרוב כתיבת UX מעולה הולכת עם מיקרו-קופי יד ביד.
uxdesign.cc
איפה תפסנו אותך?
מיקרו-קופי זה להפתיע. זה לכתוב מילה או משפט קצר בטופס "טכני ומשעמם" או בממשק משתמש
שאתם יודעים שבטוח יעלה לפחות חצי חיוך אצל האדם שיקרא אותו. דוגמאות למיקרו- קופי טוב, תמצאו בהוראות הפעלה למוצרים, בכפתורים באפליקציה, הודעות שגיאה והעלאת אתר, או אפילו בשליחת מייל.
גם החברות הגדולות בעולם והפלטפורמות החברתיות המוכרות ביותר, כמו פייסבוק, טוויטר ואחרות, עושות שימוש מבורך במיקרו-קופי. קבלו את הדוגמה של MailChimp. צירפנו כאן עוד כמה, כדי לא לחפור במילים וכדי שתחייכו קצת, כי לפעמים לא צריך לכתוב הרבה…
fathom.pro
medium.muz.li
medium.muz.li
bam.com.au
* הכותב הוא קופי דיגיטל ומנהל תוכן בגופמן קריאייטיב