img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
20°

web2infoלייף סטיילכתום זה האימון החדש: מהפכת הכושר העולמית מגיעה לתל אביב
לייף סטייל

כתום זה האימון החדש: מהפכת הכושר העולמית מגיעה לתל אביב

תשכחו מכל מה שחשבתם על כושר: Orangetheory FITNESS בונה אימון אינטרוולים שיוציא לכם את המיץ, יגרום לכם להתמכר וימשיך לשרוף קלוריות עד 36 שעות אחרי

 

זה קורה אולי פעם בעשור: טרנד עולמי נולד ומשנה את כל מה שחשבנו על כושר. הג'ים של YMCA באמצע המאה ה-19, הרמת משקולות ובודי בילדינג בשנות ה-70 של המאה ה-20, ספינינג ו-TRX בניינטיז. עכשיו עושה עלייה הדבר הגדול הבא, שעומד להחליף את חדר הכושר ו"מאיים" בהתמכרות גם על בטטות כורסה מושבעות.

Orangetheory FITNESS, כשמה כן היא: תיאוריה שלמה על שיטת האימון הרצויה, ועל איך אמורות להיראות 60 דקות של ספורט איכותי. בדילמה הנצחית שבין אירובי לכוח, מתברר שהאימון האולטימטיבי משלב את שניהם. כך הוא גם בונה וגם מחטב, כשהוא שורף עד 900 קלוריות במכה וממשיך לשרוף עד 36 שעות לאחר האימון (אפקט ה-afterburn).

 

השאירו פרטים ונציגי OrangeTheory FITNESS ייצרו איתכם קשר!

 

אז איך עובדת השיטה? האימון בנוי כאינטרוולים. הוא משלב "בלוקים" – מקטעים מתוכננים מראש של ריצה על מסילה, חתירה במכשירים המדמים שיט בנהר (יש אפילו גלים מסביב), תרגילי משקולות ורצועות TRX. "המאמץ האינטנסיבי מגביר את צריכת החמצן, ויחד הם מגרים את חילוף החומרים", מסביר לירז הדר, מנכ"ל Orangetheory FITNESS בישראל. לדבריו, "את התוצאות רואים במהירות, שבדרך כלל מפתיעה את המתאמנים". מגוון האימונים הוא עצום: "לא תחזרו על אותו האימון פעמיים – אנחנו תמיד מחדשים, תמיד מפתיעים ותמיד מאתגרים את הלקוחות. הצוות מנוסה מאוד ויודע להוציא ממך את המקסימום", אומר לירז.




לאורך 60 הדקות מחובר המתאמן למד דופק, שמאפשר לו לצפות בזמן אמת במדדים ולעקוב אחר השינויים שחלים בהם. אבל הוא לא היחיד שרואה: המדדים מוקרנים על מסך אישי גדול מעליו, וכך יכולים גם המאמנים והחברים לאימון להתרשם ממה שעובר עליו – ועליהם. יחד הם חולקים את ה"רגע הכתום", שבו כל המסכים מיישרים קו בצבע הדופק הרצוי, שהוא מעל ה"ירוק" אבל לפני ה"אדום". עם התאורה המתאימה והמוזיקה המדויקת, שבעצמן הפכו שם דבר למי שמכיר את השיטה ומכור אליה, זהו גם הרגע שבו האנרגיה בשיאה והאנדורפינים עובדים שעות נוספות.

האימון הוא אישי ומתאים לכל רמות הכושר, וההתקדמות אינדיבידואלית – כל מתאמן והקצב שלו. עם זאת, האימונים מתקיימים בקבוצה קטנה וברישום מראש. לכך יש מטרה משולשת: מחד, להגביר את המוטיבציה – ויעיד כל מי שהתנסה אי פעם בספורט כי אין כוח מדרבן יותר מהקבוצה; מאידך, לשמור על קבוצה מצומצמת, שמאפשרת עדיין יחס אישי; בצד שני אלה, להבטיח אפס המתנה: "אצלנו לא צריך לחכות למכשיר שיתפנה ולבזבז זמן וכסף", מתגאים ברשת. תוצאת לוואי רביעית היא ההיכרות עם שאר חברי הקבוצה – "אחוות לוחמים", אם תרצו – שנוצרת בזכות היום והשעה הקבועים בדרך כלל לנוחיות המתאמן. לא פעם ממשיכים לדרינק שאחרי, או לפחות לשייק ספירולינה טוב.




ב"אתגר העשור" יכולה הרשת להציג 1 מול 1,500: מועדון ראשון ויחיד בפלורידה ב-2009 לעומת סניפים ב-28 מדינות בראשית 2019, כשעוד 360 סניפים כבר נמצאים בשלבי הקמה. אצלנו חנכה Orangetheory FITNESS סניף ביכורים לפני כשנתיים בדמרי סנטר שבכפר סבא הירוקה. הסניף משרת כבר קהל לקוחות מרשים בגודלו, והביקוש אליו רק עולה.  סניף שני בתל-אביב נפתח ביוני האחרון, ברחוב רודנסקי שברמת אביב החדשה. ניתן להצטרף במחירי השקה.

 

השאירו פרטים ונציגי OrangeTheory FITNESS ייצרו איתכם קשר!

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות