img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
24°

web2infoתעשייה ורכבמנוע חשמלי – הלב הפועם של התעשייה
תעשייה ורכב

מנוע חשמלי – הלב הפועם של התעשייה

העולם התעשייתי עבר בשנים האחרונות מהפכה של ממש בכל הקשור להתפתחות הטכנולוגית, הגלובליות והיקף העבודה הנרחב. שינויים אלו לא פסחו גם על המנועים החשמליים שהפכו עם השנים לעוצמתיים, עמידים וטכנולוגיים הרבה יותר

 

 

למנוע החשמלי משמעות גדולה בכל מוצר המונע בידי חשמל, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר במנוע חשמלי למוצר תעשייתי שאמור לפעול בעוצמות גבוהות לאורך זמן.
בחירה במנוע חשמלי איכותי שיספק עבודה עוצמתית לשנים רבות היא קריטית, לכן קיימת חשיבות רבה להליך הבדיקה והבחירה, וכי את המנוע החשמלי הבא שלכם תרכשו ממותג בעל תו תקן עולמי, תוך עמידה בסטנדרטים המחמירים ביותר.

 

למידע נוסף מהצוות המקצועי של זוקו, השאירו פרטים:

 

רכישת מנועים חשמליים היא נושא מורכב ודורש תשומת לב לפרטים טכניים מרובים המצריכים חוות דעת של מומחים בתחום. התאמה לא נכונה של מנוע למכשיר שעבורו אתם מתעתדים לרכוש את המנוע, יכולה להיסב נזק רב ואובדן כספי כבד. כך שמעבר לאיכות המנוע, יש להעניק חשיבות לא מבוטלת גם למידת ההתאמה הטכנית.




קונצרן Regal הוקם בשנת 1955 והוא נחשב לאחד המובילים בעולם בייצור מנועים חשמליים, בקרי מהירות, מסועים תעשייתיים, מיסבים, מערכות ממסר ועוד, המשרתים שווקים רבים ברחבי העולם ומותאמים ליישומים שונים ולתעשיות מגוונות.

 

 

בין המוצרים ניתן למצוא: מנועי יציקה ואלומיניום, מנועי AC, ו-DC  גלגלי שיניים לאפליקציות, מנועי זרימה, מנועי עשן, מנועים מוגני פיצוץ, מנועים מוגנים לשטיפה, מנועים למיזוג, בקרי תנועה, מסועים תעשייתיים, מיסבים, מערכות ממסר, מפוחי אוויר ועוד. כלל הדגמים מתאפיינים באיכות גבוהה וביכולת שלהם לשמור על מכלולי הציוד לאורך זמן, ובכך לחסוך בהוצאות התפעול השונות.

מנועי Regal עשויים מברזל יצוק או מאלומיניום ומותאמים ליישומים שונים ומגוונים. טווח המנועים הוא רחב ומתחיל מ-0.37 KW.

המנועים של Regal כוללים מנועי HVAC (לתעשיית הקירור והמיזוג), מנועי AC ו-DC  אינטגרליים. כמו כן מייצרת מנועים חדשניים בעלי בקרות משולבות לביצועים אופטימליים. מנועים חשמליים מסוג זה נועדו עבור יישומים תעשייתיים רבים כמו HVAC, שאיבה, מאווררים ומפוחים, מדחסים ומכונות תעשייתיות.




חברת זוקו שיווק והפצה בע"מ מקבוצת זוקו שילובים מספקת מעטפת רחבה של מוצרי איכות בתחום המנועים החשמליים לכלל מכלולי התעשייה ומפיצה באופן בלעדי בישראל את מותגי ומוצרי ענקית המנועים והגנרטורים החשמליים לתעשייה, Regal.

 

למידע נוסף מהצוות המקצועי של זוקו, השאירו פרטים:

 

למידע נוסף ולהשארת פרטים>>

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות