img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
22°

web2infoדיגיטללמה שיווק אנימטיבי טוב יותר לעסק שלך
דיגיטל

למה שיווק אנימטיבי טוב יותר לעסק שלך

 

וידאו מוכר טוב יותר מטקסט "יבש", עובדה. ניסויים שיווקיים רבים ניסו לפענח איזה סוגי וידאו הם הממירים הטובים ביותר עבור עסקים, הכוונה, מניעים לפעולה ומובילים למכירות בסופם. "ראשים מדברים", שימוש בשחקנים, CGI (תמונה בעזרת מחשב), כשבכולם הנעה לפעולה ו"הוקים" רבים, לא הביאו לתוצאות מרשימות של סרטון אנימציה משובח. יחד עם זאת, קיימים כמה סוגים ורמות לסרטונים אנימטיביים (2D, 3D, Whiteboard וכדומה), כמו גם סוגים רבים של סרטונים שיווקיים (סרטוני היכרות והסברה, סרטוני מכירה ממוקדי מוצר ועוד).




 

הנה כמה טריקים שחשוב שתכניסו לסרטון האנימציה השיווקית שלכם.

 

 

10 שניות של אנימציה וזהו
הפתיעו בהתחלה. תפיסת תשומת הלב של הקהל בתחילת הסרטון תקפה גם בסרטוני אנימציה.
את ה"ההוקס" (ווים)…"מה שתופס את הלקוח", תכניסו בפריים הראשון של הסרטון, מקסימום בשני.
אחריהם תמיד אפשר שוב להפתיע ב"פאנץ' סופי ומכריע", בגלל שהלקוח נתפס כבר בהתחלה ונשאר לצפות עד הסוף.

 

חולי הנפשות? השאירו פרטים ונציגי גופמן קריאייטיב יחזרו אליכם עם הצעה לסרטון אנימטיבי לעסק!

 

מונפש יותר, פולשני פחות

תתעודדו, יש סיכוי שיראו את הסרטון האנימטיבי שלכם עד הסוף, וזה בגלל שאנימציה עדיין לא מזוהה לגמרי כמכשיר שיווקי, וסרטונים אנימטיביים יראו חמודים יותר מאשר סרטון מכירתי מהסגנון המסורתי. בנוסף, הם הרבה יותר מסקרנים. קחו למשל את ה-Doodles של גוגל, חמודים, מתחרזים ועושים חשק ללחוץ עליהם, אפילו יותר מפעם אחת.
יצירת סרטון אנימטיבי מסקרן לעסק, עם אותו מסר שהייתם מעבירים גם בוידאו, יעורר יותר את אותן רגשות בקרב הלקוח שיובילו בסוף למכירה.




 

שיהיה "Cool" גם ללא קול

כ-85% מהסרטונים בפייסבוק נצפים ללא קול, כך לפחות נקבע מחקרית. לכן, עליכם לשבות את לבבות הלקוחות שלכם
באופן חזותי מהפנט בתוספת כתוביות. ניגודיות צבעים, שימוש בצבעים בהירים ובחירת Cover (פריים ראשון) מושך, וכמובן סטוריבורד ברור וזורם, הן נקודות Must בכל סרטון, ולא לשכוח שיהיה מגניב.

 

 

אנימציה – כל מה שרציתם להגיד וללא גבולות

סרטון אנימציה הוא חסר גבולות. דמויות אנימטיביות אנושיות יבנו אווירה ייחודית יותר, ילבשו כל תלבושת ויופיעו בכל מקום דמיוני, ובעיקר יפשטו שיטות שיווק מסובכות, יחזקו ביטחון בקרב הלקוחות לטובת קנייה אונליין, וימציאו סיפור חדש ומרתק למוצר שלכם, לא משנה באיזה תחום הוא. סרטון אנימטיבי אידיאלי לחברות המעוניינות מצד אחד להציג את עצמן ומצד שני לשווק את מוצריהן: בסרטון שהוא לא אנימטיבי, יהיה יותר קשה גם ליצור היכרות, גם להציג את יתרונות העסק ואת המוצר שאותו תרצו למכור, וזאת בנוסף לערכים אחרים. לסרטון שיווק אנימטיבי, לדוגמה סרטון הסברה אנימטיבי (Explainer Video), יש את הכלים  המתאימים בדיוק בשביל מטרות אלו.

 

* הכותב הוא קופי דיגיטל ומנהל תוכן בגופמן קריאייטיב

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות