אקטואליה

מסודרים כמו חיילים – אתגר הטטריס שבר את הרשת

קרדיט: PolizeiZH@

 

בטח נתקלתם בו עוד לפני בעמודי אינסטגרם וטוויטר, אבל הרגע שאתגר הטטריס, או בשמו המלא – flat-out viral meme, חצה יבשות והפך לויראלי היה ב-1 בספטמבר השנה, שמשטרת ציריך פרסמה תמונה של ניידת עם כל המכשור עד רמת האזיקים, כולל השוטרים השכובים לצד הניידת שנראים קצת בשוק מכל הקטע. דרך אגב, את התמונה צילמו עם מזל"ט.




 

הפתעה!

"הקטע" של אתגר הטטריס הוא אלמנט ההפתעה, או במילים אחרות: "לא תאמינו כמה דברים יכולים להיכנס ברכב/מטוס/אמבולנס/ קטן", או יותר נכון, לצאת ממנו. צוותי חילוץ והצלה בכל העולם התלהבו מהעניין והאתגר הפך להיות גלובלי, ברמה שכל מדינה מציגה את צוותי החילוץ וההצלה שלה ומנסה להיות כמה שיותר יצירתית ומצחיקה יותר. כל מדינה מאתגרת צוות כוחות מיוחדים של מדינה אחרת, לדוגמה בתמונה הזו, בה חיל האוויר ההונגרי נענה לאתגר בהצלחה.

 

קרדיט: TopiDoc/HunAF

 

זה כל כך 2018… אבל למי אכפת

אתגר שנקרא Flaunt Your Wealth הפך ויראלי בסין כבר ב-2018, מה הרעיון? אנשים נופלים ממכוניות יוקרה וכל ה"לאקצ'רי" שלהם נשפך החוצה, הנה תציצו…

 

נפלה מסכנה…
קרדיט: abc.net.au

 

מי שכנראה התחיל עם אתגר הטטריס של יחידות ההצלה והשיטור הייתה המשטרה של ניוזילנד, שהעלתה בנובמבר 2018 את התמונה הזו של השוטר והניידת לטוויטר, שלפני התמונה הזו אותה תחנה כיכבה עם ממים מצחיקים או תמונות של גורי כלבים. על פי דיווחי התנועה…גם תנועת העוקבים וקמפניי המניעה השגרתיים הפכו למניבים יותר וזכו לשבחים מהקהילה כתוצאה מתמונת הטטריס שהעלו.

 

השוטר הניוזילנדי הכי ויראלי
קרדיט: nzpolice@

 

הגודל כן קובע אבל גם היצירתיות

הנה כמה תמונות שמצאנו ברשת מהאתגר הטטריס, flatlay או flat-out, כל אחד והשם והסטייל שלו.
אפשר לראות שחוץ מיחידות הצלה למיניהם שלקחו את האתגר לקיצון, האתגר תופס עולמות תוכן מגוונים ומכניס בהם המון סטייל. פריסת הדברים והצילום מלמעלה יכול לקבל זווית מעניינת אם מחברים בתמונה אלמנטים שבדר"כ לא הולכים יחד, כמו פרטי לבוש עם אוכל או שילוב שיוצא קצת מהפריים.
אספנו כמה…

 

כוחות הצלה בהולנד באתגר משולש
קרדיט: guillaumeRx@




 

איך אומרים "הצילו! אני טובע!" בהולנדית?
קרדיט: knrmhoekvanholland@

 

מכניסים הומור לניידת השוויצרתית
קרדיט: police.neuchateloise@




 

יאללה לקמפינג!
קרדיט: Discover MNL@

 

לקחת הכל?
קרדיט: Lloyd's Inn@

 

הכותב הוא קופי דיגיטל ומנהל תוכן בגופמן קריאייטיב