בריאות

קורונה ברשת: שיווק "מדבק" של מותגים דווקא עכשיו

unsplash.com

 

איפה תפסתי אתכם? כנראה בבית. אפשר להתבאס מהמצב, אבל לוחמי שיווק אמיתיים, יודעים לנצל כל סיטואציה, אפילו את התפרצות וירוס הקורונה, ולהפוך אותה ל"נגיף" קריאטיבי, קצת.

בין הפסקת אלכוג'ל לשטיפת ידיים היסטרית, סיירתי קצת ברשת ואספתי כמה נקודות אור שמעלות חיוך…

 

Adsoftheworld.com

 

חזקים בבית: Rewot האיטלקים

המצב באיטליה לא משהו בלשון המעטה. סוכנות הדיגיטל האיטלקית rewot_industry) Rewot@) יצאו בקמפיין iorestoacasa#, או בעברית: "אני נשאר בבית", במטרה לחזק את הציבור ולהדגיש את החשיבות של הישארות בבית. הקריאייטיב והמסר של "זה שאתם בבית, לא אומר שהחיים נעצרים" מועבר ע"י סופרהירוס, ומתרכז בעיקר בבני הגיל השלישי. קמפיין עולמי דומה, stayathome#, עלה בכל העולם ובעיקר בארה"ב, בו סלבס לוקחים חלק פעיל. קחו דוגמה מארנולד שוורצנגר, הטרמינייטור, שהעלה תמונות ווידאו מהבידוד בבית, עם חיות המחמד הייחודיות שלו…

 

 

View this post on Instagram

 

‪Stay at home as much as possible. Listen to the experts, ignore the morons (foreheads). We will get through this together.‬

A post shared by Arnold Schwarzenegger (@schwarzenegger) on

 

Tim Boyle Getty Images

 

Walmart גם בחנייה

קמעונאות שוב על הפרק. Walmart@ לא מוותרת על אף לקוח, ופועלת להכניס את הלקוחות חזרה לחנויות ולרוקן מלאים, וזאת לאחר שיעברו בדיקת קורונה בחניוני החנויות. לא בטוח שזה אפשרי, גם מבחינה חוקית, אבל אפשר להגיד שהם נלחמים על הלקוחות שלהם.

 

https://www.instagram.com/p/B9ottw7g9SP

corona@

 

עסקים כרגיל? קורונה, הבירה

מותג הבירה הדגיש כי וירוס הקורונה לא פגע בתדמיתו או בשיווק. סקר אחר בארה"ב הראה שכ-40% מהאמריקאים מעל גיל 21 ששותים בירה (נשאלו 737), לא יקנו קורונה במיוחד עכשיו. (מקור: campaignlive.co.uk). אז מה יהיה? לפחות לפי האינסטה של קורונה, יהיה טווווואווב.