דיגיטל

בעטיפה של פודקאסט ממותג

אנשים/צרכנים בפוטנציה כבר התעייפו מפרסומות, במיוחד מחברות המשתמשות בשיווק אגרסיבי, שעוד לפני שמציצים במייל יודעים "אלו באו למכור לי משהו".
מותגים צריכים להמציא משהו חדש לעין ולאוזן. יותר מותגים עושים שימוש בפודקאסטים והתוצאות לא מאחרות להגיע, אנשים קונים.

 

 

מסודרים על פי שמיעה

על פי נתונים של NPR, שזו רשת הרדיו הציבורית של ארה"ב, מלכ"ר עם פריסה של כ-800 תחנות רדיו מקומיות, כ-75% אחוז מהאנשים שהקשיבו לחסות מוקלטת נקטו פעולה.




 

בפודקאסט יש משהו מחדש, הדיבור חופשי, אבל דורש תכנון לטווח ארוך, ועדיף יותר משידור אחד.
כ-20 עד 30 פעמים בממוצע, אדם צריך לשמוע הודעה כדי שהיא תחלחל ותגרום לו לבצע פעולה, במילים אחרות, engagement. הפתרון, סדרת הקלטות ממומנות, תיצור רצף, תבנה מודעות ותהפוך מאזינים לצרכנים.

 

 

ריק ומורטי, מקדונלדס ורוטב סצ'ואן

מקדונלדס, הוציאו סדרת פודקאסטים שלמה שנקראת ""THE SAUCE, שמפרטת ומראיינת גם בכירים ברשת על תהליך החזרתו של רוטב הסצ'ואן, שהתחיל כהפגנה גם פיזית וגם במדיה החברתית.

 

יש לכם עסק שחובה שישמעו עליו? השאירו פרטים ונציגי גופמן קריאייטיב יחזרו אליכם

 

הפודקאסט הוא של מקדונלדס, הם פשוט זיהו צורך וישבו להקליט. תציצו גם בפרק של ריק ומורטי, יכול להיות ששם בכלל היה הטיזר של כל הסיפור.

 

אם ממש בא לכם ריק ומורטי, הקטע הזה חזק >> https://goo.gl/dpAe2u

 

הצצה מוקלטת מאחורי הקלעים

כדי להגביר את סיפור המותג וליצור עניין בקרב צרכנים עתידיים של המוצר, חברות רבות פונות לפודקאסט ממותג, שיציג אותן בזווית שונה ממה שאנשים רגילים לחשוב.




 

דוגמה לכך היא TINDER, המתחזקת פודקאסט משלה בשם DTR, בתור שירות חינמי לצרכן.
החשיפה לקהל יעד בעל דעות דומות, אמנם ניתנת בחינם אבל פותחת מערכת יחסים מרתקת ומבדרת, למרות שהתוכן עדיין פרסומי מאוד.

 

ל-DTR של טינדר >> https://goo.gl/QzBTd6

 

 

ההצגה חייבת לעניין

אף אחד לא הולך להקשיב לסדרה של 10 פודקאסטים אם לא יהיה לה ערך מוסף.
לקס פרידמן, CRO של חברת Midroll אומר שגם חברת גיוס עובדים, לא תקדיש 10 פודקאסטים שיגידו רק כמה היא מעולה בגיוס "האדם הנכון". היא צריכה להגיד משהו חדש. לקס נתן את הדוגמה של ענקית הגיוס ZipRecrutier, ואמר שצריך ליצור הצגה, למשל להכניס פודקאסטים של יזמים שונים ומצליחים, שיגיעו לאנשים שהם באמת רוצים לגייס. בנוסף, גם שיתוף הפעולה עם Midroll  תרם להצגה.




 

כיום לדוגמה, הפודקאסט שנקרא RISE AND GRIND"" של היזם דיימונד ג'ון, מגיע לקהל דרך ה-iTUNES או באינסטגרם ומציע תוכן מוסף, וקשר גם אם מחפשי עבודה, דרך מוטיבציה ממישהו מומחה ובעל ניסיון. הצגה, אבל בהחלט תורמת, יוצרת טיזר, ומנוף למותגים למכור בהמשך מוצרים נלווים גם ללקוחות שבכלל חיפשו עבודה ולהרוויח כסף.

 

 

לפודקאסט של https://goo.gl/WJ9PzK << RISE AND GRIND

 

 

פודקאסטים  ממותגים נושפים רוח מרעננת ושיווקית באוזן, גם לקונים העתידיים וגם לעסק שרוצה לחדש.
צריך להכין אותן מראש, לתכנן וליצור סדרה של תכנים כי אחד לא מספיק. חייב להיות בה ערך מוסף, שיתוף פעולה כלשהו שייצור "הצגה" ובעיקר…שתשאיר מקום להאזין גם לדברים אחרים.

 

יש לכם עסק שחובה שישמעו עליו? השאירו פרטים ונציגי גופמן קריאייטיב יחזרו אליכם

 

הכותב הוא קופי דיגיטל ומנהל תוכן  בגופמן קריאייטיב