שופיפיי: שביזות יום ב? להיפך
אצלנו זה יום א בשבוע, אבל ברוב העולם השביזות משויכת ליום שני. Shopify החליטה להפוך את הקערה: הפודקאסט Thank God it's Monday (TGIM) פונה לאלו שרק מחכים שהשבוע יתחיל – קהל היזמים. בפרקים בני 45-30 דקות מספרים אנשי עסקים מצליחים, מנכ"לים שעשו את זה בגדול וגורואים למיניהם על ההצלחות והמהמורות שבדרך, עם כמה טיפים של עשה ואל תעשה. את היתרון שבפודקאסט הסבירו בחברה יפה: "העדפנו הפעם להיות התוכן עצמו ולא המפרסמים. ליצור משהו שאנשים רוצים לצרוך, במקום להפריע להם עם משהו שהם רוצים לכבות". החיבור לברנד הוא הרבה יותר מתוחכם משנדמה: השאיפה היא לתפוס את קהל היזמים בשלבים מוקדמים, לחבר אותם למותג ולהגדיל את הסיכוי שבהמשך יעשו שימוש בפלטפורמת שופיפיי במכירות האונליין.