img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
temperature icon 16°

web2infoכמה עובדות עלסיפור, הצלחה: המותגים שלקחו את הפודקאסט לקצה
כמה עובדות על

סיפור, הצלחה: המותגים שלקחו את הפודקאסט לקצה

שופיפיי: שביזות יום ב? להיפך

אצלנו זה יום א בשבוע, אבל ברוב העולם השביזות משויכת ליום שני. Shopify החליטה להפוך את הקערה: הפודקאסט Thank God it's Monday (TGIM) פונה לאלו שרק מחכים שהשבוע יתחיל – קהל היזמים. בפרקים בני 45-30 דקות מספרים אנשי עסקים מצליחים, מנכ"לים שעשו את זה בגדול וגורואים למיניהם על ההצלחות והמהמורות שבדרך, עם כמה טיפים של עשה ואל תעשה. את היתרון שבפודקאסט הסבירו בחברה יפה: "העדפנו הפעם להיות התוכן עצמו ולא המפרסמים. ליצור משהו שאנשים רוצים לצרוך, במקום להפריע להם עם משהו שהם רוצים לכבות". החיבור לברנד הוא הרבה יותר מתוחכם משנדמה: השאיפה היא לתפוס את קהל היזמים בשלבים מוקדמים, לחבר אותם למותג ולהגדיל את הסיכוי שבהמשך יעשו שימוש בפלטפורמת שופיפיי במכירות האונליין.

הקודם הבא
6 4
הירשם
דווח על
guest
0 תגובות
הצג את כל התגובות
למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות