התקופה הנוכחית המאתגרת מחייבת את המשק בכלל ואת תחום התשתית בפרט, לייעל את העבודה ולשלוט בהוצאות התפעול ביתר שאת.
וכמו בהרבה מן המגזרים בשוק העבודה, על מנת להיענות לדרישות המגוונות של כל לקוח, עוברים ספקי השירותים ממכירה של מוצרים בודדים להצעה של מעטפת פתרונות כוללת בעלת ערך מוסף. מעטפת זו מספקת גמישות שמאפשרת ליצור חבילה של שירותים המותאמת במיוחד ללקוח על-פי צרכיו, אופי העבודה שלו וסוג הכלים. כמו כן, פתרונות אלה מאפשרים ללקוח להתרכז בעשייה היומיומית שלו ולא בתחזוקה השוטפת של ציוד הצמ"ה.
על מנת לספק את אותה מעטפת פתרונות ייעודית המותאמת בדיוק לדרישות השטח של הלקוח, טרקטורים וציוד מייצרת עבור לקוחותיה הסכמי טיפול מיוחדים המספקים מענה מושלם לכל דרישה ובקשה.
ההסכמים הייחודים מורכבים ממספר פרמטרים מהותיים כגון: פריסת מרכזי שירות, זמינות חלפים מקוריים, מערכות טכנולוגיות לניטור ובקרה מרחוק של הכלים, טיפולים מיוחדים בשטח העבודה, הדרכות מקצועיות ועוד.
חברת טרקטורים וציוד מספקת את ה-CVA המושלם – Customer Value Agreement שמאפשר ללקוחותיה ליהנות מהרבה שקט נפשי ולהתרכז בעבודה בשטח, במיוחד בשגרת החירום בה אנו נמצאים.
התכנית המותאמת כוללת מרכזי שירות בפריסה ארצית ו-90 ניידות שירות שמספקים שירות בזמני שגרה וחירום. שימוש בחלפים מקוריים של קטרפילר לשימור הביצועים לאורך זמן. מערכת טכנולוגית EMSolutions לניטור ואיתור תקלות בכלי מכל מקום ובכל זמן. בדיקות שמנים מיוחדות הנשלחות למעבדה המרכזית של קטרפילר ועוד מגוון פתרונות היוצרות יחד את מעטפת השירות המושלמת.