img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
22°

web2infoפודקאסטיםגופמן קריאייטיב - זמן לחשוב'זמן לחשוב' עם אלון מדר ואדיר שוורץ: קמפיין גיוס המונים – מיתוס ומציאות #פרק28
גופמן קריאייטיב - זמן לחשוב

'זמן לחשוב' עם אלון מדר ואדיר שוורץ: קמפיין גיוס המונים – מיתוס ומציאות #פרק28

קמפיין גיוס המונים – שלוש מילים שמעוררות תחושות מעורבות. מצד אחד – פוטנציאל הכנסות, הגדלת חשיפה של הארגון והרחבת הקהילה. מצד שני – חור שחור ששואב את כל הלו״ז והמשאבים הארגוניים. אדיר שוורץ, המנהל המקצועי של JgivePro, ואלון מדר מהזירה החברתית, שוברים מיתוסים ונותנים עצות על איך לשגשג עם קמפיין גיוס המונים

 

לזירה החברתית >>

 

פודקאסט נוסף שיכול לעניין אותך


אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-28 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.

בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.

guest
0 תגובות
הצג את כל התגובות

דשבורד הקורונה - סטטוס בישראל

מאושפזים במצב קשה

103

מחוסנים (מנה שלישית)

4,334,829

נפטרים מתחילת המגפה

10,833

נדבקו עד עכשיו

4,123,806
10,833
4,098,862

נדבקו אתמול

1,837

*מבוסס על נתוני הדשבורד של משרד הבריאות

img

בריאות

עד כמה אתם בסיכון להתאשפז מקורונה? התשובה במחשבון

  • 1,403
img

בריאות

מבולבלים מהאומיקרון? קופת חולים לאומית השיקה בשבילכם את זה

  • 2,010
img

בריאות

מסכה, ריחוק חברתי – וויטמין D: כך תבדקו אם חסר לכם

  • 195,706

*מבוסס על נתוני הדשבורד של משרד הבריאות

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >