img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
temperature icon 13°

web2infoפודקאסטיםגופמנס סמארט מרקטינג-זמן לחשוב'זמן לחשוב' עם אלון מדר ואדיר שוורץ: קמפיין גיוס המונים – מיתוס ומציאות #פרק28
גופמנס סמארט מרקטינג-זמן לחשוב

'זמן לחשוב' עם אלון מדר ואדיר שוורץ: קמפיין גיוס המונים – מיתוס ומציאות #פרק28

קמפיין גיוס המונים – שלוש מילים שמעוררות תחושות מעורבות. מצד אחד – פוטנציאל הכנסות, הגדלת חשיפה של הארגון והרחבת הקהילה. מצד שני – חור שחור ששואב את כל הלו״ז והמשאבים הארגוניים. אדיר שוורץ, המנהל המקצועי של JgivePro, ואלון מדר מהזירה החברתית, שוברים מיתוסים ונותנים עצות על איך לשגשג עם קמפיין גיוס המונים

 

לזירה החברתית >>

 

פודקאסט נוסף שיכול לעניין אותך


אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-28 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.

בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.

הירשם
דווח על
guest
0 תגובות
הצג את כל התגובות
למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות