img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
temperature icon 17°

web2infoפודקאסטיםגופמנס סמארט מרקטינג-זמן לחשוב'זמן לחשוב' עם רוית גופמן ואמיר תבואה: לא עוד מוצר-פרסום! #פרק29
גופמנס סמארט מרקטינג-זמן לחשוב

'זמן לחשוב' עם רוית גופמן ואמיר תבואה: לא עוד מוצר-פרסום! #פרק29

במחקר שנעשה על ידי ASI בשנה שעברה בנוגע לזכירות מותגים עלה כי 84 אחוזים מהנשאלים יחסו את הזכירות למוצר פרסום שקיבלו. לעומתם, באופן מפתיע 67 אחוזים בלבד, יחסו את הזכירות לפרסום בטלוויזיה. בפרק זה, מארחת רוית גופמן את אמיר תבואה, מנכ"ל NEXT DESIGN מקבוצת פרסום תבור. גופמן ותבואה משוחחים על עולם מוצרי הפרסום ושהשינויים שעבר בעשור האחרון, זכירות בפרסום, אתגרים לוגיסטיים וחווית לקוח שבקלות יכולה להיות מפתיעה וזכירה.

 

כתבות נוספות בסדרה


אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-29 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.

בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.

 

הירשם
דווח על
guest
0 תגובות
הצג את כל התגובות
למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות