במחקר שנעשה על ידי ASI בשנה שעברה בנוגע לזכירות מותגים עלה כי 84 אחוזים מהנשאלים יחסו את הזכירות למוצר פרסום שקיבלו. לעומתם, באופן מפתיע 67 אחוזים בלבד, יחסו את הזכירות לפרסום בטלוויזיה. בפרק זה, מארחת רוית גופמן את אמיר תבואה, מנכ"ל NEXT DESIGN מקבוצת פרסום תבור. גופמן ותבואה משוחחים על עולם מוצרי הפרסום ושהשינויים שעבר בעשור האחרון, זכירות בפרסום, אתגרים לוגיסטיים וחווית לקוח שבקלות יכולה להיות מפתיעה וזכירה.
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-29 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.