בפרק החמישי שלנו שמחנו לארח את ד”ר איילת בן עזר – מנכ”לית הבינתחומי הרצליה ודירקטורית במספר חברות בארץ ובעולם. בן עזר שמגיעה מעולם המשפט והאקדמיה מאמינה שתחום ההשכלה הגבוהה מתקדם בצעדי ענק לעבר שיא הקדמה הטכנולוגית וחווית הלקוח של כל סטודנט היא משמעותית. בשיחה השבוע עם צביקה ביידא, סמנכ”ל לקוחות ושירות שופרסל היא מספרת בן עזר על תפיסת עולמה כנותנת שירות לאלפי סטודנטים חדשים בכל שנה ועל השינויים שנעשו בשנים האחרונות בעולם ההשכלה הגבוהה. אז איך משמרים את חוויית הלימודים של הסטודנטים למרות הריחוק בתקופת הקורונה? אילו שינויים נעשו בשנים האחרונות בבינתחומי? איך בכלל מודדים חווית לקוח בעולם האקדמיה? ומה לדעתה הגורם הראשי שעוצר אנשים מלהתקדם?