עיצוב אתרים הוא תהליך מורכב. לצד שפה גרפית עדכנית, עשירה ומעניינת העיצוב צריך גם ללוות את חוויית המשתמש באתר. הזמינות של הרשתות החברתיות מאפשרת לנו לשאוב בקלות השראה מכל העולם, ולצאת לתהליך העיצוב שאנחנו מלאי רעיונות חדשים ומוטיבציה.
קבלו הצצה לכמה אתרים מעוצבים להפליא המשלבים חוויית משתמש כיפית ומסקרנת…
Hello Monday
הלו מאנדיי (hellomondaycom@) הוא סטודיו לעיצוב המונה שלושה סניפים, 2 בדנמרק (קופנהגן ואארהוס) ואחד בניו יורק, העוסקים בעיקר במיתוג ועיצוב דיגיטל. כבר בכניסה לאתר תקבל את פניכם אנימציה מגניבה בשחור לבן, אל תכעסו על עצמכם אם תסתכלו עליה בלופ, כי היא באמת מעניינית ומצחיקה. האנימציות מלוות את המשתמש לאורך השיטוט באתר בכל העמודים, והופכות את חוויית המשתמש למהנה בצורה חכמה ומינימליסטית.
נקודה מעניינת ומקורית נוספת באתר, זה התפריט שלהם שנמצא בצד ימין, כמו לשונית עם ״המבורגר״ (שלוש שורות).
מעמוד האינסטגרם של Hello Monday
Посмотреть эту публикацию в Instagram
KIKK Festival
בבלגיה בסוף אוקטובר? הפסטיבל הבינלאומי לאומנות ודיגיטל KIKK, הוא כל מה שחדש ורלוונטי בעולמות הדיגיטל, הרשתות החברתיות והאומנות, ב-4 ימים אינטנסיביים של קריאייטיב משובח (31.10-3.11). לפסטיבל אתר צבעוני מאוד, בו שולטים בעיקר הצבעים ורוד פוקסיה וכחול רויאל, ובנוי על רקע של מפה בצבעי פסטל. בחירת הפונטים בכותרות מעניינת והצגת התמונות והלקוחות השונים באתר נעשית בעזרת עיגולים קליקביליים. אם תגללו עד למטה מצד ימין, תגלו את הסטודיו האחראי על האתר, (Dogstudio (@dogstudio_be אז כנסו גם לאתר שלהם.
קרדיטים:
VIMEO
KIKK Festival
Production: Ouat Prod
"Music credit: Bobmo Deadpoint"
Calem Porto
האתר של קאלם פורטו הוא הרבה מעבר ליין, הוא מסע אל ההיסטוריה של המותג.
אנטוניו אלבס קאלם היה יזם הרפתקן שתשוקתו ליין הניעה אותו, וכך גם בנוי האתר כמתאר את הדרך שעבר עד לביקבוק. אתר היקב שמקורו בברזיל מלווה באיורים מקסימים הכוללים אנימציה (שווה להיכנס לעמוד History), גריד לא שגרתי ודינמיות של התמונות משמאל לימין, ו"לוק" שמזכיר קצת את חלונות הראווה בכריסמס באירופה. בקיצור לא משעמם…
BurgersBar
נשארתם עם תיאבון לעוד? האתר הזה יסגור את הפינה.
האתר החדש של בורגרסבר (burgers_bar@), רשת מסעדות המבורגר ישראלית שרובכם מכירים, יעשה לכם תיאבון מהשנייה שתכנסו. מה שהכי היה כיף לי לראות בתוצר הסופי, זו החשיבה על מכלול הפרטים, מהקטן, של ההמבורגר המסתובב של ה-Buffering ועד לגלריית התמונות המתחלפות ב-Header המאפשרת לגולש "לטעום" עוד לפני שבכלל הזמין. הכותרות גדולות, הטקסטים ברורים וקצרים וה-Flow של הגריד בנוי נכון.
דבר נוסף הוא החיבור למדיה החברתית. המותג זיהה את קהל היעד נכון ודאג לשתף אותו בתהליך, דרך חיבור של עמוד הפייסבוק והאינסטגרם בפוסטים וסטוריס שעולים לייב ומתעדכנים מידי יום, ועד להזמנה ישירה במהירות דרך האתר והאפליקציה. אהבתם? תנו לייק.