img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
19°

web2infoלייף סטיילריקוד מושחז: שבוע שכולו שיעורי מחול מחו"ל
לייף סטייל

ריקוד מושחז: שבוע שכולו שיעורי מחול מחו"ל

את ההזדמנות הזאת לרקדנים הצעירים שביניכם אסור לפספס: שישה ימים של בלט, היפ-הופ, עכשווי ואורבני, עם מורים מאמסטרדם, לונדון, פריז וישראל, שבסופם הופעה בכיכובכם

 

Erica Maclean

 

סוף אוגוסט הוא זמן ההדממה הלאומי. החום והלחות בחוץ בלתי נסבלים, הקייטנות נגמרו מזמן, הילדים מתעוררים בצהריים – וגם זה רק כדי לטפס על הקירות ולפרסם את זה באינסטוש. אבל למי שאוהב לרקוד, והספיק גם לצבור ניסיון בתחום, זו יכולה להיות אחת התקופות המוצלחות והיעילות בשנה כולה.




קוראים לזה Summer Intensive, וכשמו כן הוא – קייצי ואינטנסיבי. שישה ימים של ריקוד, ריקוד ועוד קצת ריקוד לקינוח, בשלל קצבים וגישות. קמים בבוקר, לובשים בגד גוף ונועלים נעלי בלט, נותנים כמה שעות עבודה, אוכלים משהו קל – ומחליפים למצב רוח היפ-הופ. אם אתם או הילדים שלכם נושמים מחול ורוצים להשתפר במגוון סגנונות, זה כנראה המקום הנכון והזמן הנכון בשבילכם.

 

SUMMER INTENSIVE 2019 מעוניינים להירשם? השאירו פרטים!

 

את השבוע הגדוש והמרתק הזה יזם נדין – בית מחול האנימטו בראשון-לציון. הרעיון הוא להכיר ולעבוד עם מורים בינלאומיים במסגרת מרוכזת, המאפשרת להתמקצע בסגנונם המיוחד. בסיום הקורס ייערך Showcase – מופע מסכם, שבו יופיעו משתתפי הקורס עם כוריאוגרפיות מקוריות של המורים האורחים.

 

Erica Maclean

 

את הקורס יעבירו ארבעה מורים ידועי שם למחול, איש איש וסגנונו: Gianluca Falvo מפריז ילמד מסלול מודרני-עכשווי, Emma Evelein מאמסטרדם תעביר מסלול עכשווי אורבני, David Cottle מלונדון ילמד היפ-הופ; ואילו אלכסנדר אלכסנדרוב מישראל יוביל מסלול בלט קלאסי.

שבוע Summer Intensive 2019 יתקיים מדי יום בתאריכים 23-18 באוגוסט, בשעות 18:00-9:30. הוא יחולק לשתי קבוצות גיל: 14-12 ו-15+. לתלמידים מוצע להצטרף למסלול מלא, הכולל ארבע סדנאות ומשתרע על פני שש שעות יומיות, למסלול של שלוש סדנאות – על פני ארבע שעות וחצי, או לסדנה אחת של שעה וחצי ביום. האופציה האחרונה תעלה לכל משתתף 750 שקלים, בעוד שהמסלול המלא יעלה 1,800 שקלים בלבד.




נדין – בית מחול האנימטו שברחוב הרצל 85 בראשון-לציון, הכולל את סטודיו "קצב הגוף" ואת האקדמיה למחול נדין בומר, הוא אחד המוסדות המיתולוגיים בתחום המחול בישראל. השנה הוא חוגג יום הולדת 30. נדין בומר, שייסדה את המרכז כבית לשוחרי המחול ולרוקדים, חובבנים ומקצוענים כאחד, היא שם דבר בארץ ובעולם. זאת בעיקר בזכות הלהקות שהקימה בישראל ובחו"ל וטכניקת האנימטו ארט שפיתחה, שיטת מחול שזכתה להצלחה בינלאומית ושזיכתה אותה בשלל פרסים ותשבוחות. כיום נלמדת השיטה בתריסר בתי ספר בארץ, כמו גם בניו-יורק ובגרמניה. סדנאות אנימטו מועברות ברחבי העולם.

 

Erica Maclean

 

לקורס, שיתקיים בקיץ הקרוב בבית המחול בראשל"צ, אין אומנם מבחני כניסה, אך הוא אינו מיועד לכל אחד: הוא מצריך רקע מסוים במחול, פתיחות ללמידה, להט להשקעה ובעיקר – נשמה של רקדן. מי שמתאים, יותר ממוזמן.

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות