img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
21°

web2infoלייף סטיילהאימון, התזמון והאיזון: שעוני הכושר פולאר איגנייט מציתים את הגוף מחדש
לייף סטייל

האימון, התזמון והאיזון: שעוני הכושר פולאר איגנייט מציתים את הגוף מחדש

עם GPS מובנה, בקרת התאוששות ושינה ובניית תוכנית אימונים מותאמת אישית, שעוני הכושר מהדור החדש של פולאר לא רק משפרים את ההישגים הגופניים – הם מחזירים את הבאלנס לחיים

 

 

אימון כושר הוא כבר מזמן לא רק אימון כושר. ודאי עבור מתאמנים "כבדים", אבל גם לכאלה שעדיין מנסים להיכנס לזה – מדובר בדרך חיים. ההישגים באימון, המדדים הגופניים במהלכו ואחריו, עקומת ההשתפרות, הזמן הנדרש להתאוששות, אפילו איכות השינה – כל אלה רלוונטיים לנו בבואנו לסגל שגרת אימונים ואורח חיים בריא, המבוססים על נתונים ולא רק על תחושות בטן, תרתי משמע. ואת כל אלה מספק הדור החדש של שעוני הכושר, שמשיקה כעת חברת פולאר בארץ ובעולם.




אם זו ריצה, שחייה, רכיבה על אופניים, טיפוס או כל פעילות ספורטיבית אחרת בחוץ או בסטודיו, שעוני פולאר איגנייט (Polar Ignite) מספקים מענה שלם. על סמך מדידות בזמן אמת, השוואות לאורך זמן ורענון תמידי של תוכניות ותרגילים, הם מאפשרים למצות את המיטב מהאימונים ולממש את הפוטנציאל האמיתי הגלום במתאמנים.

 

לרכישה באתר פולאר >

 

אבל כאמור, לא רק באימונים עצמם באים שעוני הפיטנס של הדור החדש לידי ביטוי. דרך טיפים יומיים המותאמים באופן אישי, מדידה של משך ואופן ההתאוששות, מדריך פרטי לתרגולי נשימות להירגעות, בקרת שינה ועוד, מסייעים שעוני הדור החדש ביצירת איזון נכון בין המאמץ הגופני, השלווה הנפשית והחיים עצמם.

 

השאירו פרטים ונציגי אגנטק, היבואן הרשמי של שעוני פולאר בישראל, ייצרו איתכם קשר!

 

הדגש על איכות ההתאוששות ושנת הלילה, כמפתח לחיים בריאים יותר ואף לאימונים יעילים יותר, הוא אחת הבשורות החשובות של שעוני פולאר איגנייט. באמצעות פיצ'רים ייחודיים הם בונים – בהסתמך על רמת הכושר, היסטוריית האימונים בחודש החולף וגם איכות השינה וההתאוששות למניעת פציעות – את האימון הבא. כך, מדי יום מוצעים למתאמנים שניים עד ארבעה תמהילים שונים של אימונים לבחור מתוכם.

 

 

שעוני הכושר בני הדור החדש של פולאר כוללים כמה תכונות חשובות, שהופכות אותם לפתרון האידיאלי ולשותף האולטימטיבי לכל אימון אך גם למנוחה. העיקריות שבהן:

  • מדידת דופק מתקדמת מפרק כף היד מדידה מדויקת ביותר עם טכנולוגיית הפיוז'ן המהפכנית של פולאר
  • GPS מובנה ומדויק – מעקב אחר מהירות, מרחק, דרך וגובה בזמן אמת
  • מדידת התאוששות לילה תכונת Nightly Recharge מודדת באיזו מידה התאושש הגוף בשנת הלילה מהפעילות היומית. יישומי השעון מאפשרים להבחין בין שלבי השינה השונים, למשל: שנת REM לעומת שינה עמוקה. כך מתקבלת ומוצגת תמונה מלאה, עם תובנה והערכה של מחזורי השינה על פני הלילה כולו
  • מדריך אימון יומי Fitspark™ – תוכניות אימון יומיות מובנות, המותאמות למידת ההתאוששות היומית ולמוכנות לאימון הבא
  • תרגול נשימה Serene™תרגול מודרך של נשימה עמוקה, המסייע בהרפיית הגוף ובהרגעת הנפש
  • תוכנית ריצהאימון לקראת אירועי ספורט עם תוכנית אימונים מותאמת אישית
  • ניטור שחייה מדידת דופק, סגנון שחייה, מרחק, קצב, תנועות וזמני מנוחה
  • מעקב פעילות יומית הכל מדיד, ממספר הצעדים ועד שריפת הקלוריות.



לשעוני הכושר פולאר איגנייט מראה מלוטש ומסך מגע צבעוני. הם דקיקים וקלי משקל – רק 35 גרם כולל הרצועה – אשר ניתנת להחלפה ברוחב סטנדרט של 20 מ"מ. נוח לענוד אותם 24/7. מי שיתחיל ליהנות מהיתרונות שלהם באימונים ובשגרת החיים, יגלה מהר מאוד שאין שום סיבה להסיר אותם מהיד.

 

לרכישה באתר פולאר >

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות