img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
19°

web2infoיאמיטעם נרכש – השפעתו של האינסטגרם על מה שאתם אוכלים
יאמי

טעם נרכש – השפעתו של האינסטגרם על מה שאתם אוכלים

לפני 10 שנים אם הייתם מצלמים אוכל במסעדה, הסועדים מסביב היו מסתכלים עליכם מוזר וקוראים למלצר להחזיר את המנה, כי כנראה יש משהו "פאנקי" גם במנה שלהם. שיווק מזון במדיה החברתית, ובאינסטגרם בפרט, כבר מזמן הפך מ"למה פשוט לא לאכול וזהו?" לאג'נדה שמתורגמת למספרים ומכירות, עבור מסעדות, רשתות מזון ואפילו שפים שמבשלים מהבית. על פי מחקר צרכני של Innova Market (מקור: foodingredientsfirst.com), הצגת מזון במדיה החברתית מניעה לרכישה של אדם אחד לפחות מתוך 10 בקרב צרכנים אירופאיים, אמריקאים ואוסטרלים, כאשר בסין והודו, המספר הזה עולה לאדם אחד מתוך 5.

 

 

FOOD ל-FEED

אם תחפשו את התיוג food# תגיעו למאגר של קרוב ל-356 מיליון פוסטים של אוכל באינסטה, בכל מקרה…מדובר באוקיינוס של תמונות, אז אין באמת טעם לתייג את הפוסט ששמתם בפיד בהאשטאג הזה כי רוב הסיכויים שהוא לא יזכה בכלל חשיפה. אם אתם מסעדה לדוגמה או שפים מפורסמים, תיוגים ו-@ של המקום שלכם או של החידוש הקולינרי שאתם מציעים, יעשו עבודה טובה יותר, ויהפכו אתכם ואת המנה לכוכבי רשת.

גם כאן מקוריות היא שם המשחק. קחו לדוגמה את MyBurgerLab – המבורגרים יש בכל פינה, אך הדחיפה הראשונה שהם עשו באינסטגרם עם קונספט הלחמנייה השחורה, הפכה אותם לפורצי דרך בתחום כ"כ רווי.




 

אוכל לעיניים 

היופי באינסטגרם הוא האותנטיות כביכול, חיי היום יום, "מאחורי הקלעים". כך גם האוכל, שהוא חלק מחיי היום יום של כולם. הפיצ'רים והפילטרים באינסטגרם ישפרו ויהפכו כמעט כל תמונה של אוכל למגרה יותר, מה שיכול להוביל לאלפי עוקבים שרק יחכו למנה הבאה. יתרון נוסף בשיווק בעזרת תמונות אוכל באינסטגרם, הוא הוספת לוקיישן, בעיקר אם מדובר בלוקיישן "חדש", כזה שלא כולם מכירים וצריך לפרוץ לתודעה. תיוג המקום כך שאנשים יוכלו למצוא את אותה מנה שצולמה בתפריט, יהיה כלי נהדר לבעלי מסעדות ושפים שרוצים לקדם את עצמם.

 

רעבים לעוד? השאירו פרטים ונצרף אתכם לניוזלטר הטעים של גופמן קריאייטיב

 

מ-FAST FOOD לאינסטה פוד

רשתות מזון רבות ומסעדות בכל העולם כבר הבינו את הפוטנציאל ומתרגמות את התמונות היפות לכסף.

אפשרויות סליקה ישירה דרך אפליקציות חדשות, וקישורים דרך התמונות לרכישה, הופכים את התמונה לנגישה יותר, תוסיפו לזה פתרונות שילוח מתקדמות סטייל רחפנים, והעתיד כבר נראה מהיר יותר מאשר לעמוד מול מכונה אוטומטית ברשת מזון מהיר.

 

 

מנה בהפתעה

לאחרונה, אינסטגרם הודיעה כי תפסיק את הצגת מספר הלייקים בפוסטים. איך זה ישפיע אם בכלל על ענף המזון? אין לדעת. כרגע יש פיילוט ואולי בהמשך זה יהיה גורף. אך אם מטרת העלאת תמונה של אוכל בעיקר לצורך מכירתי יותר, ופחות בשביל הלייקים, מודעות ממומנות באינסטה הן הדרך להגיע לקיבה רעבה.

מספיקה תמונה אחת טובה, תזמון מושלם כשהלוקיישן ממש כמה צעדים מהלקוח הפוטנציאלי, שעה מתאימה, אולי איזה קידום של מבצע "רק היום" או "חם מהתנור" ורק הלייקים יישארו על הצלחת הריקה.

 

רעבים? הנה כמה לינקים לעמודי אינסטה שעושים את זה נכון >>

 

View this post on Instagram

 

BahrainVeg06 #boardplatingbyybl

A post shared by Yann Bernard Lejard – Official (@yblinc) on




 




 

 

View this post on Instagram

 

Dinner table ? (Be sure to follow my #instastory for more fun moments!) #leesamantha #foodart

A post shared by Samantha Lee (@leesamantha) on

 

רעבים לעוד? השאירו פרטים ונצרף אתכם לניוזלטר הטעים של גופמן קריאייטיב

 

 

View this post on Instagram

 

Because summer means watermelon everything ?? Make our favorite recipes by checking out the link in bio! #BCweekender

A post shared by Brit + Co (@britandco) on

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות