img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
19°

web2infoלייף סטיילנינג'ה על זמן
לייף סטייל

נינג'ה על זמן

כל אתלט יודע שמעבר ליכולות ועמידה באתגרים לא פשוטים, הזמן הוא שחקן מרכזי, מקום ראשון לעומת מקום שני, simple as that.
אבי חיים, אתלט והמאמן האישי של אשת הברזל אנטונינה רזניקוב, מספר שיש יופי שמייחד מקצוענים: אתלטיים ורצים ברמה גבוהה מתאמנים גם על פי תחושה ומגיעים לשלב שהם כבר קשובים ומכירים את הגוף שלהם, חשים אותו ויודעים לנתב טוב יותר את הנשימה, הדופק והזמנים לטובת היעדים.
אבל האם התחושה מספיקה או שצריך כוח עזר של שעון כושר?

עצרנו רגע את הסטופר כדי לתת זרקור על 3 אתלטיים למרחקים ארוכים – מה חשוב להם באמת ומניע אותם קדימה, האתגרים הקרובים, וכמו השעון…what makes them tick

 

קרדיט: מני שחק

 

מני שחק

בשביל איזו מטרה אתם רצים? המוטו של מועדון הריצה בשוהם שבבעלותו של מני, רצי 100מני (100manny_rc@), הוא: "אם תרוצו אין זו אגדה", המתחבר למוטו האישי שלו: Always earned never given. מועדון הריצה הוא גם העיסוק העיקרי של מני, המורכב מ-100 רצים חדורי מוטיבציה המתחרים בארץ ובחו"ל. מה שנותן למני את "הדרייב", הרבה מעבר לאתגרי הריצה האישיים, זה להעניק חזרה לקהילה ולרתום את הריצה לטובת מטרה זו.




 

זו כבר השנה החמישית שמני מקדם ומארגן בשוהם, בשיתוף עמותות לניצולי שואה, ריצה בצאת יום השואה שנועדה לאיסוף תרומות לטובת מזון, שיפוץ ואפילו משקפי ראייה עבור ניצולי שואה.
יוזמה מבורכת זו מתחילה בריצה היוצאת ממגרש הכדורגל של שוהם וביוזמה משותפת עם חברות ישראליות מרכזיות במשק, התורמות לעמותת ניצולי השואה 6 שקלים על כל רץ שהשלים 6 ק"מ ריצה.

מרוץ שוהם חבל מודיעין הוא אירוע מרכזי נוסף שמני לקח על עצמו ב-2 רגליים, בשיתוף "בית לחיים", דיור מוגן לאנשים עם צרכים מיוחדים, כך שכל איסוף הכספים למרוץ יתועל לטובת מטרה זו.
קבוצת הריצה של מני הייתה הקבוצה הגדולה ביותר שהתחרתה במרתון טבריה, מרתון ירושלים ואליפות ישראל לריצת 15 ק"מ שנערכה בראשל"צ.

 

אז מתי נחים?

מני מתאמן עם שעון המולטי ספורט – Polar Vantage V,  מדויק ואמין בצורה אבסולוטית, המגיע עם סוללה של עד 40 שעות פעילות כולל GPS, ותכונות כמו  Recovery Pro, המספקת תמונה מלאה אחר התאוששות הגוף מהאימונים, וכמובן הטכנולוגיה הייחודית לפולאר בשעון זה: מדידת וואטים מהשעון בזמן אמת.

מני מסביר: "מי ששם לב לדופק מנוחה גבוה מהרגיל צריך לחשוב מאיזו סיבה זה קורה. דופק מנוחה גבוה יכול להיגרם מכמה סיבות, לדוגמה מאימונים עצימים מידי או אפילו מהתחלה של מחלה, בכל מקרה צריך להיות עם היד על הדופק ולהוריד הילוך. בעזרת שעון פולאר Vantage V אני יכול למדוד וואטים תוך כדי ריצה באופן מדויק וליהנות מסוללה עוצמתית המחזיקה עשרות שעות."

מני משתדל להיות קשוב לכך, למרות שהיעדים הקרובים כמו מרוץ העגור (15.11) ומרתון טבריה (3.1.20) כבר קוראים לו ולקבוצת הריצה להתחיל חימום…

 

מתוך קמפיין #מפרגניםלמאמנים של דנונה PRO> 

 

אבי חיים

"5 תחרויות איירון מן בשנה לוקחות את מלוא תשומת הלב", עונה אבי חיים בגאווה, מאמנה האישי של אשת הברזל אנטונינה רזניקוב (IronTonya@), כשאלנו אותו על שגרת האימונים שלהם.

להיות מאמן אישי זה הרבה מעבר ל"מלווה" עבורו, זה פשוט להיות שם בזמן "בלייב". כדי למדוד את הדופק בזמן אמת בצורה נכונה יותר, אבי מלווה את אנטונינה ברכיבה או בריצה לצידה ומשמש כפרטנר אמיתי, שמעלה ומוריד קצב מתי שצריך ועוזר לה להגיע לדופק מטרה. כמובן, שכדי לנתח את המדדים באופן מדויק לאחר הריצה נדרשת טכנולוגיה.

"בעזרת שעון פולאר  Vantage V והמדדים המדויקים שהוא מספק אנו מחליטים אפילו באיזו נעל ריצה לבחור, זו שהכי מתאימה לתוואי האימון. בעזרת מדידת וואטים שבשעון  בוחרים את הנעל שאתה אפשר להגיע להכי פחות בזבוז אנרגיה."

 

קרדיט: אבי חיים ואנטונינה רזניקוב
(מתוך עמוד בפייסבוק של אנטונינה: IronTonya@)

 

קרדיט: אבי חיים ואנטונינה רזניקוב
(מתוך עמוד האינסטגרם של אנטונינה)

 

גזאצ'ו פנטה

את מרתון ברלין האחרון (ספטמבר 19) הוא סיים בתוצאה של 2:20:14, והוא לא עוצר ומוכן כבר לכבוש את היעד הבא במרתון בינלאומי נוסף ולהשיג תוצאה של 2:15:00.
כדי לעמוד בזמנים שהציב לעצמו גזאצ'ו פנטה, אלוף ישראל ב-50 ק"מ אולטרמרתון ים המלח 2019, חזר ממחנה האימונים האחרון באפריקה לאחר ששינה את התזונה ואת תכנית האימונים.
"פעם הייתי מתאמן פעם ביום או שלוש בשבוע, עכשיו אני מתאמן פעמיים ביום, בוקר וערב, ומנסה להגיע למקסימום ק"מ". רק כדי לסבר את האוזן, גזאצ'ו הגיע ל-100 ק"מ שבועי ועכשיו מעלה את הרף ומגיע ל-140 עד 180 ק"מ בשבוע. מטורף!




 

כדי להיות הטוב ביותר צריך להתאמן עם הטובים ביותר. המאמן האישי שלו הוא יוסף גזאצ'ו, שיאן ישראלי לריצות בינוניות וארוכות ששבר שיא ישראלי בינלאומי ב-2010 בריצת 10,000 ק"מ.
כל מה שנשאר עבורו זה להחליט איפה ייקבע השיא החדש, מרתון לונדון או רוטרדם…הזמן יגיד.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

#longrun #45km #marathon #marathontraining

Публикация от Gezachew Fanta//גזאצ׳ו פנטה (@fanta_gezachew42)

קרדיט: גזאצ'ו פנטה

 

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

#? @impact_fidf @bostonmarathon @polar_israel_official @polarglobal #marathon #bostonmarathon #bostonmarathon2019

Публикация от Gezachew Fanta//גזאצ׳ו פנטה (@fanta_gezachew42)

קרדיט: גזאצ'ו פנטה במרתון בוסטון
(מתוך עמוד האינסטגרם של גזאצ'ו פנטה)

 

הספורטאים בכתבה הינם שגרירי פולאר בישראל, המותג הבינלאומי הידוע של שעוני דופק וספורט מהמתקדמים בעולם.

 

לרכישת מוצרי פולאר> 

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות