"צובעים את הרשת" - פלטות צבעים בדיגיטל - web2info
img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
31°

web2infoעיצוב"צובעים את הרשת" – פלטות צבעים בדיגיטל
עיצוב

"צובעים את הרשת" – פלטות צבעים בדיגיטל

קצת על צבע

צבע הוא בעצם הכינוי שניתן לתחושה שנוצרת לנו במוח, כאשר הראייה שלנו תופסת אורכים שונים של גל אור. זו בעצם היכולת שלנו לזהות עצמים שונים, בהתאם לאור וליכולת הצפייה האישית של כל אחד. לא נכנס לכל הפיזיולוגיה והביולוגיה שלנו ושל הצבע, אבל מחקרים למציאת "הקונטרסט האופטימלי" בין צבע לצבע, כללו שילובים וערבובי צבעים. אז מה הקונטרסט המושלם לדיגיטל? אספנו כמה דוגמאות של אתרים ואפליקציות צבעוניים במיוחד.

ספר ישן שהופך לאתר צבעוני

 

אברהם גוטלוב ורנר, גאולוג גרמני, תבע את המינוח הראשוני של הצבעים הנמצאים בטבע, בספר שפורסם ב-1814, והציג תיאוריות שלמות שהתמקדו בשכבות כדור הארץ, בחלוקה בינהן ובצבעוניות שבהן.




 

למה אנחנו מספרים לכם את זה? כי לאחרונה הפך מעצב בשם ניקולס רוז'ו, את הספר הישן ואת תיאוריית הצבעים של ורנר לאתר אינטרנט מדהים, בו חובבי העיצוב יכולים לחקור ולדגום 110 דוגמיות צבע מהספר, עבור העיצובים

שלהם.   נסו את האתר >> https://goo.gl/STZ6KG

כמה צבעים כבר יש? אינסוף

היום תוכלו למצוא ברשת מגוון אפליקציות שבוחרות עבורכם את פלטות הצבעים המושלמת. איך זה עובד? בעזרת פרטים מעטים עליכם לדוגמה, סוג העסק, הלוגו הקיים של החברה וכדומה, התוכנה/האפליקציה תתאים את פלטת הצבעים הכי "נכונה". אז כמה פלטות כבר אפשר לייצר? קבלו את הדוגמה הזו של מפת הצבעים של כל הרכבות התחתיות בעולם, אולי לא תשימו לב ישר, אבל לכל קו יש פלטת צבעים משלו, כך שהשמיים, במקרה הזה האדמה, הם הגבול.

תציצו במפה אונליין >> https://goo.gl/YC5EZ2

צבעים וחווית משתמש

אם נוריד את חווית המשתמש מהעיצוב לגמרי, זה כבר לא יהיה מעניין נכון? תוכנות ואפליקציות המשלבות טכנולוגיית AI כמו Adobe Spark או – Canva, מייעלות את תהליך בחירת הצבעים והפלטות, ויוצרות עבורכם את העיצוב הסופי.




 

הרעיון הבסיסי שעומד מאחורי האפליקציות הצבעוניות, מתחבר לעידן הדיגיטלי באופן ישיר ושם דגש על חווית המשתמש, סוג של "תשאירו לנו את העבודה הקשה ופשוט תיהנו".

נסו את מחולל הצבעים של Canva עם תמונה שלכם >> https://goo.gl/oR94Hk

פלטות הצבעים בדיגיטל הן בעצם נגזרות של מדע שלם, טבע, היסטוריה ואפילו ספרים ישנים. אז נכון, העין האנושית אולי לא תשים לב ישר להבדל הקטן, אבל בשורה התחתונה, העיקר שהעיצוב הסופי ייצא פצצה.

סקרנים לעוד? כנסו לבלוג שלנו למאמרים נוספים >> https://goo.gl/jjhAR4

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות