img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
22°

web2infoלייף סטיילקוביות בבטן ומיתוסים בפח
לייף סטייל

קוביות בבטן ומיתוסים בפח

מכירים את זה שפתאום ברגע אחד מתעוררת המוטיבציה להתאמן ואיתה הקול הפנימי של "זהו! קטן עליי"? אחריו תמיד מגיע משפט חורץ גורלות: "מהיום…משטר תזונה וכושר!".

 

 

צרפו לזה את תחושת הערכיות ו"ברור, אני הכי מעודכן/ת" שעוברת בגוף וקיבלתם מתכון מושלם למוטיבציה עד החגים בשנה הבאה. אבל רגע, מה עם כל המיתוסים ששמעתם ואלו שהמצאתם בעצמכם? מה עם הניסיונות הקודמים שקצת עוצרים אתכם, והכי חשוב… מה עושים עם כל האהבה לפחמימות?




 

אז לא, לא צריך להתאמן לפחות 3 שעות ביום ומצד שני לא מספיק אימון של פעם אחת בשבוע, משקולות לא יעשו אתכם שריריים מידי וריצה לא תהרוס את הברכיים…

חלאס, זה הזמן לנפץ את כל המיתוסים ולעבור לאימון מדויק, מבוסס ומגובה מדעית שיביא אתכם לתוצאות הטובות ביותר ובמסלול בטוח ומנצח.

 

לאימון ניסיון חינם ב-Orangetheory Fitness, השאירו פרטים:

 

אני מירב כנפו, המאמנת הראשית של Orangetheory Fitness Israel. אז "למה דווקא אורנג'?

ומה המתאמנים שמגיעים אליי נוטים לשאול לפני שהם בחרו להצטרף לשיטת האימון הכתומה ששיגעה את ארה"ב ועכשיו כובשת את ישראל. אלו התשובות שכל אחת ואחד רוצה לדעת…

שאלה:
שורפים שומן?

תשובה:
מה שמייחד את Orangetheory Fitness הוא ניטור בזמן אמת. בזמן האימון בעצם תקבלו תמונת מצב מלאה של טווחי הדופק שלכם, והמאמנים שלנו ידאגו שתעבדו בתוך טווחי הדופק האופטימליים שיגרמו לשריפת שומן מוגברת, ועל הדרך גם של מלא קלוריות – עד 900 קלוריות לשעת אימון אחת!

את אפקט ה-Afterburn  תפגשו שתהיו כבר אחרי האימון, כשביערת הקלוריות תימשך עד כ-36 שעות אחריו.

שאלה:
אני בכלל לא בכושר, עד כמה זה יתאים לי?

תשובה:
האימון שלנו באורנג' תיאורי מתאים לכל רמות הכושר. כל אחד עובד עם היכולת האישית שלו,

ותראו שלאחר כל אימון, היכולת האישית משתפרת והרמה עולה. המיתוס של שלוש שעות אימון ביום לא קיים יותר, לעיתים מספיקות רק 12 דקות בעצימות גבוהה כדי להגיע לתוצאות הנדרשות לאורך זמן.

שאלה:
אני רוצה להתחטב, מה עושים?

תשובה:
באימון של Orangetheory Fitness תשרפו שומן אבל גם תעבדו על מסת השריר, התוצאה: המראה החטוב והבריא שדמיינתן. חשוב לשלב בין אימוני כח לקרדיו, ושיטת האימון של אורנג' בשילוב קבוצות קטנות עם יחס אישי מהמאמנים והמאמנות זה המתכון המושלם.




 

שאלה:
הבטן תרד לי?

תשובה:
אין באמת דרך להוריד שומן מאזור ספציפי, ומי שיגיד לכם אחרת טועה.

האימון שלנו יעזור לכן לרדת במשקל ולהתחטב,  כי האימון שלנו מגביר את חילוף החומרים בגוף, וגם הבטן תקבל מראה חדש ואתלטי, בדוק,

החודש (אוקטובר) באורנג' יש מגוון אתגרי כושר שייקחו אתכן שלב אחד קדימה ליעד ויתמקדו על סיבולת וכח, שווה לנסות.

שאלה:
תוך כמה זמן אראה תוצאות?

תשובה:
אז נכון, התשובה כאן לא שונה: לכל אחד קצב משלו שתלוי בגורמים רבים.

אבל מה שבטוח הוא, שתוך זמן קצר מאד תראו שינוי חיצוני ובעיקר תרגישו נהדר עם עצמכם.

 

 

שאלה:
מה מייחד את Orangetheory Fitness משאר המתחרים?

תשובה:
ההבדל מגיע בכמה תחומים:

הראשון הוא הגישה השונה והמיוחדת של אורנג'. לא בצחוק, כבר מהאימון הראשון תרגישו שהגעתן למשפחה שלפניה מטרה אחת: לקחת אתכם לקצה, לתוצאות, אבל בכיף.

ההבדל השני המהותי הוא בשיטה עצמה שמגובה על ידי מדע הדופק וצריכת החמצן או במילים אחרות, EPOC – האימונים מתוכננים על ידי הפיזיולוגים של הרשת ונכתבים מראש, כך שבכל יום תחוו אימון חדש ואחר. הגיוון והאתגר לעולם לא ייגמרו!

ההבדל השלישי הוא המכשור והליווי הטכנולוגי – נכון שאימון אינטרוולים הוא לא חדש, אבל שיטת האימון הכתומה שאורכה כ-60 דקות הבנויה ממקטעים, משלבת בתוכה עבודה על כל מרכיבי הכושר: סיבולת ,כח וכח מתפרץ עם מכשור ייעודי וחדיש כמו מסילות ריצה, כדורי כח, רצועותTRX  וכמובן מכשיר החתירה הייחודי של אורנג' – Water Rower המדמה חתירה במים ברמה הגבוהה ביותר.

בנוסף, המוזיקה, היחס האישי מהמאמנים והאנרגיה המתפרצת, זה משהו שחייבים להגיע לאימון כדי להבין.

 

לאימון ניסיון חינם ב-Orangetheory Fitness, השאירו פרטים:

 

באורנג' תיאורי, כל המתאמנים מנוטרים בזמן אמת עם מערכת האימון המיוחדת שלנו שמציגה על מסכים יעודיים את ההתקדמות והנתונים של כל מתאמן בקבוצה.

נפשט את זה… אכלתם במסעדה? בסוף הארוחה משלמים את החשבון, כך גם באורנג' – התאמנתם באורנג' תיאורי, בסוף האימון ה"חשבון" או בעצם סיכום האימון, מגיע אליכם ישירות למייל למעקב כדי שתראה במספרים את ההתקדמות האישית שלכם ואת הדרך לתוצאות המיוחלות.

קיבלתם את החשבון, עכשיו תעשו עם זה מה שתבחרו… כבר הבנתם לאן כדאי לחתור 😉

 

נכתב ע"י מירב כנפו, מאמנת ראשית ב-Orangetheory Israel
ובהשראת השאלות של מאות מתאמני אורנג' מרוצים

The Water Rower

 

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות