img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
41°

web2infoדיגיטלכיצד תשווקו את העסק בזמן האירוויזיון?
דיגיטל

כיצד תשווקו את העסק בזמן האירוויזיון?

תחרות השירה הגדולה בעולם תכף מתחילה, ותציג יכולות שירה, מגוון תלבושות ותבחן את היכולת שלכם לזכור את הזמרים שנייה אחרי שהשיר נגמר, לא בטוח שתצליחו…
אבל מעבר לזה, יש לה גם יכולת נוספת, והיא לערב מיליוני אנשים ברחבי העולם, מה שהופך אותה לפלטפורמת תוכן ענקית לקהל שבוי ומגוון, ומכרה זהב למותגים וחברות מסביב לעולם.

 

 

מעוניינים בחומר נוסף בנושאי שווק ודיגיטל? הצטרפו לניוזלטר של גופמן קריאייטיב!

 

הפסקת פרסומות גלובלית
זה לא חדש, הפרסומות הן הדרך המקובלת למותגים להשיג חשיפה, במיוחד אם מדובר באירוע גדול
כמו ליגת האלופות או גמר כוכב נולד 28. אבל כשמדובר באירוויזיון החשיפה היא פי 41 מדינות, קנה מידה שהיה מעלה חיוך על פני כל אסטרטג מותג. יחד עם זאת, לרוב אלו יהיו החברות והרשתות הגדולות והמובילות בארץ ובעולם שיוכלו להרשות לפרסם עצמן באירוויזיון, למרות שהשנה מדובר כי תקציב חבילת הפרסום (9 מופעים באורך 6 שניות כל אחד) קוצץ בחצי מהמחיר המקורי, עדיין, כמה מאות אלפים.

 

 

ספונסר של אירוויזיון
מותג העל Schwarzkopf סיפק חסות לתחרות האירוויזיון מספר פעמים, תוך שימוש באתר האישי שלו ובערוצי המדיה השונים של המותג, ובכך קידם גם את מוצריו. אסטרטג המותג, דונלד קמרון, אמר: "זה קל לזלזל בערך שהאירוויזיון מספק לצופיו הרבים, אבל זו בדיוק הסיבה מדוע חברות מוכנות לשלם כ"כ הרבה עבור החסות".

 

 

שיר גדול, ציוץ קטן וחשיפה גדולה
ב-2017, קרוב ל-7.5 מיליון טוויטים נשלחו ביום האירוויזיון, גם מהמותגים הגדולים ביותר.




 

אך בתור המותג, לא מספיק שתרצו לפרסם "ציוץ" באירוויזיון, אתם תצטרכו למצוא את הזמן המתאים, יותר נכון המדויק, כלומר, תעדיפו לתכנן "ציוץ" שיכלול תמונה מנצחת ומשפט חכם כאשר מכריזים על הזוכה, מאשר לפרסם משהו רנדומלי בזמן איסוף הקולות. כרגע בעמוד הטוויטר של האירוויזיון השנה ((@Eurovision יש כ-440,000 אלף עוקבים, וזה הולך להיות הרבה יותר גדול.
כמו בשנים קודמות גם השנה לאירוויזיון האשטאג משלו ((#Eurovision, שברגע שתשתמשו בו, אוטומטית יופיע אימוג'י של האירוויזיון, אז אם אתם חושבים לשווק בטוויטר אולי כדי שתשתמשו בו.

 

 

Youtube מאחורי הקלעים ורגע של Vine
האירוויזיון הוא גם סיבה טובה למסיבה עבור המותגים הרוצים לשווק את עצמם.
מצב הרוח המרומם והאנרגיות מאפשרות להגיע לקהל מגוון גם בפלטפורמות כמו Youtube.




 

ערוצי Youtube מוכרים, כמו לדוגמה ערוץ המעריצים Eurovision Hub המשדר גם פודקסטים, יכול להיות פלטפורמה טובה לשת"פ עם פרסומות למותג שלכם. מעבר ל-Youtube, גם ערוץ הפייסבוק של האירוויזיון יוכל לספק פלטפורמה טובה לקידום – קהל רב עוקב אחר עמוד הפייסבוק של התחרות וצופה בסרטונים השונים בלייב, או מוריד לצפייה ב-Watch Party, המאפשר לצפות מתי שנוח ולשתף עם חברים, כלומר מגדיל את החשיפה.

שיר אחרון? איך אפשר לסיים בלי מקבץ Vines על כל המדינות באירוויזיון 2019 >>
https://bit.ly/2HgskuN

 

* הכותב הוא קופי דיגיטל ומנהל תוכן בגופמן קריאייטיב.

 

מעוניינים בחומר נוסף בנושאי שווק ודיגיטל? הצטרפו לניוזלטר של גופמן קריאייטיב!

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות