מה משותף למארק צוקרברג, ג'נרל אלקטריק, שופיפיי וסלאק? התשובה מסתתרת באפליקציות הפודקאסטים. סדרות התוכן הדיגיטליות הן דרך נפלאה לקשור בין קהל, עניין ומותג – ובהמשך גם להגדיל מכירות
אלו כבר החדשות של אתמול: הפודקאסט, גרסה עדכנית לרדיו הישן והטוב, הוא הדבר הכי חם במדיה. בעידן של הפרעת קשב אחת גדולה, כשאנחנו מבצעים בו זמנית שלוש פעולות לפחות, היכולת להאזין לתוכן שרוצים מתי שרוצים, וגם תוך כדי ספורט, נהיגה או שטיפת כלים, היא בדיוק מה שהיינו צריכים. אנשים מקשיבים, מתעניינים, לומדים דברים חדשים על העולם ועל עצמם ומגבשים דעה. עבור מותגים, זה יכול להיות נכס רב עוצמה. בעיקר כשההשקעה הנדרשת בו נמוכה.
הנה כמה ברנדים שעשו את זה בגדול:
העולם על פי צוקרברג
אם יש אנשים שקשה לדמיין איך החיים שלנו היו נראים בלעדיהם, מארק צוקרברג הוא בלי ספק אחד מהם. בסדרת מפגשים בהנחייתו מדבר מייסד פייסבוק, נשיא ומנכ"ל חברת מטא, על עתיד הטכנולוגיה והחברה האנושית, ההזדמנויות והסכנות, ולא מעט עניינים ברומו של עולם. כשאחד כמו צוקרברג מדבר, תהיו בטוחים שהרבה מאוד מאזינים.