סלאק: החיים, העבודה ומה שביניהם
סלאק היא אחד מסיפורי ההצלחה המרשימים של השנים האחרונות. בעיקר כי היא צמחה מפה לאוזן, בגישת bottom-up, עד שכבשה את שוק העבודה ובמיוחד את סביבות הפיתוח. בכל זאת, הגעה לשלושה מיליון משתמשים פעילים ליום בתוך שלוש שנים זה לא הולך ברגל. הפודקאסט שהשיקה החברה, Slack Variety Pack, הוא סיפור הצלחה בפני עצמו עם פרקטיקת צמיחה דומה. בפרקים בני 40-20 דקות מכסה הסדרה את "החיים, העבודה וכל מה שבאמצע". מה הסוד שלהם? היכרות מצוינת עם קהל היעד ויכולת להתאים אליו את השפה והתכנים.