בפרק זה משוחחים השניים על הקשיים שצפים אצל חברות איקומרס בעקבות האיסור על איסוף מידע פרסונלי בעזרת קוקיס, כיצד ניתן להתגבר עליהם, ולמנף מידע גלוי שנמצא על הדפדפן ליצירת חווית משתמש מותאמת אישית. בנוסף, דיברו על אלמנטים העלולים לפגוע במסע הקניות של הלקוח, להעביר אותו לחנויות מתחרות, להסתיר חלקים נרחבים מהאתר ולהציע לו קופונים שונים למימוש באתר
אהד גרינשפן מסביר על דרכי ההתמודדות של ענקיות איקומרס עם הפרעות בצד הלקוח כגון תוספים לדפדפן ופרסומות לא מורשות. על שימוש בדאטא גלוי להבנת כוונת הלקוח וסיכויי הקניה שלו באתר בזמן אמת, ויישומם בבניית מסע קניות מותאם אישית, ובכלל, על המסע שעברה נמוגו בשנים האחרונות
האזינו לשיחה >>
'זמן לחשוב' עם ישראל גופמן וטל לאופר, מנכ"ל איירטאצ' סולאר על המהפכה הרובוטית בתחום האנרגיה הסולארית
- 1,137
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-130 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.
פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:
"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"