img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
20°

web2infoפודקאסטיםשופרסל - At Your Serviceלבדוק מקרוב מה הלקוחות חושבים – שיח על חוות דעת, שירות והשוואת מחירים עם הדס דילאון #פרק8
פודקאסטים

לבדוק מקרוב מה הלקוחות חושבים – שיח על חוות דעת, שירות והשוואת מחירים עם הדס דילאון #פרק8

בפרק השמיני בסדרה אנו מארחים את הדס דילאון, סמנכ”לית חווית הלקוח ב’זאפ-גרופ’.
דילאון הובילה מספר תפקידי ניהול בכירים בשוק התקשורת בישראל, שדרשו ממנה לא פעם לנהל צוותים גדולים ומשמעותיים של נותני שירות.
בתפקידה הנוכחי אמונה דילאון על תחום חווית הלקוח בקבוצת זאפ וכחלק מכך על תהליכי המדידה והקשר ההדוק של הקבוצה אל מול הלקוחות.
בשיח עם צביקה ביידא, סמנכ”ל לקוחות ושירות בשופרסל, מספרת דלאון על הצרכן הישראלי בעולמות האיקומרס, האם הלקוחות הישראליים אימפולסיביים או מבצעים קנייה מודעת? למה חשוב לקבל חוות דעת חיוביות ושליליות כאחד? איך מוודאים אמינות של חוות דעת על עסקים ושירותים? ומה לדעתה גורם לעסקים להצליח יותר, שיווק או שירות?
האזנה נעימה!

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות