השר וחבר הכנסת לשעבר איתן כבל, פועל רבות למען הוגנות צרכנית בישראל.
בתקופה בה כיהן כיו”ר ועדת הכלכלה, יזם וקידם כבל לא מעט חוקים צרכניים המשפיעים על חברות ונותני שירות בישראל כדוגמת ‘חוק המועצה הישראלית לצרכנות’ המסדיר את זכויות הצרכנים, ו’חוק מענה אנושי תוך 6 דקות’ במרכזי השירות השונים.
איך חוויות אישיות סללו עבורו את תחילת הדרך בחקיקה צרכנית? מדוע התחרות בישראל כיום לא דומה לזו של לפני עשור? ולמה הוא חושב שהצרכן הישראלי פראייר?
בשיחה עם צביקה ביידא, סמנכ”ל לקוחות ושירות שופרסל מספר כבל בדרכו הייחודית על הדרך והאני המאמין שלו . האזינו לפרק הרביעי של פודקאסט ‘AT YOUR SERVICE IL’.