שוק הרכב עובר מהפכה, ומי שלא יתאים את עצמו ייפלט החוצה. מנכ"לית "מומנטום" חגית אליאס מספרת על המאמץ המשותף של המתחרות המובילות בענף לבנות אקוסיסטם חכם ויעיל
ענף מכונאות הרכב סובל מבעיות רבות, ובראשן התדמית. מאמץ משותף של היבואנים חותר לשנות אותו מהייסוד, החל מההשכלה וההכשרה ועד להתאמות רגולטוריות. לשם כך הקימו החברות, שבדרך כלל מתחרות זו בזו, את "מומנטום" – שותפות שמנסה למצוא, בדרך של ניסוי וטעייה, פתרונות מורכבים לבעיות המורכבות, לבנות אקוסיסטם פורה ויעיל וגם להפיק לקחים ממדינות אחרות.
הזמנו את מנכ"לית "מומנטום", חגית אליאס, לשיחה על המהפכה הטכנולוגית והחשמלית שעובר שוק הרכב, ועל האיומים וההזדמנויות שזו מביאה עמה לעובדים ולענף כולו.
האזינו לפרק >>
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-99 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.
פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:
"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"