בפרק זה מספר איתי מרגלית, מנהל הפעילות העסקית של סיילספורס בישראל, על התייעלות בתקופת המשבר הנוכחי – אליו הוא מתייחס כ"תיקון" ולא כמשבר. מהם התהליכים שחברה צריכה לעבור פנימית וחיצונית על מנת לצאת מהמשבר ואף לצמוח ממנו, איך עושים את זה נכון, וכיצד כל זה קשור לטרנספורמציה דיגיטלית?
האתגרים הבלתי פוסקים של השנים האחרונות – מגיפה, מלחמה, מחסור בעובדים, בעיות בשרשרת האספקה, האינפלציה והדיבור על מיתון – הופכות את ניהול העסק להרבה יותר קשה. אם עד לא מזמן השוק נתן עדיפות לחברות שמראות growth (צמיחה), גם אם זה בא על חשבון נושאים כמו רווחיות ובריאות ארגונית, כיום הגישה משתנה – הרבה חברות רואות את ההזדמנות, ומייצרות אופטימיזציה, עבודה אפקטיבית, ומשלבות טכנולוגיות על מנת לייעל את התהליכים ולהפוך לחברה בריאה.
האזינו לפרק >>
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-106 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.
פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:
"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"