img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
temperature icon 16°

web2infoפודקאסטיםגופמנס סמארט מרקטינג-זמן לחשוב'זמן לחשוב' עם איתי מרגלית וישראל גופמן: התיקון של תעשיית ההייטק #פרק 106
גופמנס סמארט מרקטינג-זמן לחשוב

'זמן לחשוב' עם איתי מרגלית וישראל גופמן: התיקון של תעשיית ההייטק #פרק 106

בפרק זה מספר איתי מרגלית, מנהל הפעילות העסקית של סיילספורס בישראל, על התייעלות בתקופת המשבר הנוכחי – אליו הוא מתייחס כ"תיקון" ולא כמשבר. מהם התהליכים שחברה צריכה לעבור פנימית וחיצונית על מנת לצאת מהמשבר ואף לצמוח ממנו, איך עושים את זה נכון, וכיצד כל זה קשור לטרנספורמציה דיגיטלית?

האתגרים הבלתי פוסקים של השנים האחרונות – מגיפה, מלחמה, מחסור בעובדים, בעיות בשרשרת האספקה, האינפלציה והדיבור על מיתון – הופכות את ניהול העסק להרבה יותר קשה. אם עד לא מזמן השוק נתן עדיפות לחברות שמראות growth (צמיחה), גם אם זה בא על חשבון נושאים כמו רווחיות ובריאות ארגונית, כיום הגישה משתנה – הרבה חברות רואות את ההזדמנות, ומייצרות אופטימיזציה, עבודה אפקטיבית, ומשלבות טכנולוגיות על מנת לייעל את התהליכים ולהפוך לחברה בריאה.

האזינו לפרק >>

פודקאסט נוסף שיכול לעניין אותך


אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-106 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.

בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.

פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:

"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"




הירשם
דווח על
guest
0 תגובות
הצג את כל התגובות
למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות