הוא זכור מערוץ הילדים וגיא פינס, ריגש את כולנו עם "מיליון כוכבים" ו"הלילה יעבור" וייסד חברה שגייסה 76 מיליון דולר כדי לשנות את עולם הביטוח. יפתי קרזנר מחבר בין אומנות ליזמות ומסביר למה, בסוף בסוף, הן לא שונות כמו שחשבנו
פתאום קם כוכב טלוויזיה וקולנוע בבוקר ומרגיש כי הוא יזם ומתחיל ללכת. זה בערך מה שקרה ליפתח (יפתי) קרזנר, מנחה, יוצר, פזמונאי ומלחין, ובגלגול הנוכחי – מייסד שותף בחברת קיסתרה (Kissterra).
קיסתרה מפתחת מערכת מבוססת ענן לניהול השיווק וההפצה הדיגיטליים של חברות ביטוח, כך שיוכלו להיות פרסונליים ומבוססי דאטה ממש כמו המוצרים עצמם. בשלב זה היא מתמקדת בביטוחי רכב בשוק האמריקאי, אבל זאת רק ההתחלה. לפי גיוס סבב A שלה – 76 מיליון דולר – השמיים הם הגבול.
קיבלנו מיפתי סקירה מרתקת על עולם האינשורטק, ההבטחה הגדולה של לפני שנתיים-שלוש שלפחות חלקים ממנה התרסקו על קרקע המציאות. ניסינו להבין עד כמה שונה המנטליות האמריקאית מזו שאנחנו מכירים מהבית, עד כמה מוטרדות החברות שם ממה שקורה כאן, וגם לקבל טיפים של זהב ליזם המתחיל בארה"ב (ספוילר: להבין קצת בייסבול, והרבה שעות צפייה ב-Suits). קינחנו בסיפור אישי על שיר אחד על חלל אחד, שריגש מדינה שלמה.
האזינו לפרק >>
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-118 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.
פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:
"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"