בפרק זה מארח ישראל גופמן את עידו פלד, SVP Product בחברת האינשורטק Novidea, אשר פיתחה פלטפורמה מונחת נתונים (data-driven) מבוססת ענן לניהול סוכנויות ביטוח, ברוקרים, חברות ביטוח ו- MGAs/MGUs
בשיחה הם דנים בבניית צוותי ניהול מוצר גלובליים מנצחים ומה תפקיד ניהול המוצר ותרומתו לחברה. השיחה עסקה ביצירת התמהיל האידיאלי של צוות ניהול המוצר המשלב מומחי מוצר טכנולוגיים ואנשי מקצוע מתעשיית הביטוח, מומחיות שוק עם ניהול לקוחות אפקטיבי. בנוסף, הם שוחחו על גישות לגיוס ובחינה של מנהלי מוצר רב-תרבותיים, השפעת הבינה המלאכותית על ניהול מוצר, ואופן שיתוף הפעולה בין תחומים שונים ליצירת חדשנות בשוק הביטוח.
האזינו לפרק בנושא>>
'זמן לחשוב' עם רוית גופמן ואורי בקמן: על השימוש בכלבי רפואה באיתור מוקדם של מחלות ובפרט סוגים שונים של מחלת הסרטן
- 685
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-190 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמנס סמארט מרקטינג.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.
פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:
"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"