מה גורם לנו להרגיש הצלחה? האם הדרך להגשמת חלום חייבת להיות מלווה בייסורים? ולמה בעצם חשוב לצאת מאזור הנוחות
בפרק חדש בסדרת הפודקאסטים זמן לחשוב מארחת רוית גופמן את ניסו שליו ליבוביץ כיום המייסד והבעלים של מותג האיפור המצליח NIS MAKE UP.
בשיחה אישית ומרגשת מספר שליו שהחל את דרכו כשחקן מוביל בהפקות גדולות בקאמרי (קזבלן, עלובי החיים ועוד), בטלוויזיה ('כפולה' לצד נעה קירל) ובקולנוע (שושנה חלוץ מרכזי, דיבוב בסרט 'לשיר' ועוד) על ההחלטה הדרמטית לעזוב את הבמה ואור הזרקורים ולעבור לצד השני של המצלמה.
שליו הוא כיום מהמאפרים המובילים והעסוקים בישראל (משי קלינשטיין, מגי אזרזר ועוד) ולצד זאת מתחזק עמוד אינסטגרם מעורר השראה עם עשרות אלפי עוקבים, מעביר סדנאות אישיות ומנהל מותג איפור מקצועי.
האזינו לפרק וקבלו שק של השראה>>
'זמן לחשוב' עם רוית גופמן ודנה כהן מנכ"לית עמותת HELPI – פלטפורמת התנדבות דיגיטלית המחברת בין מתנדבים לעמותות
- 1,356
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-75 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.
פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:
"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"