בפרק זה הגר מן סרוסי, מנהלת הדיגיטל והחדשנות של חברת מעוף המשאב האנושי מסבירה ומספרת על הדור החדש של העובדים, השינויים שהם מחפשים בעבודתם מצד אחד, והצעדים ופעולות בהן יכולים לנקוט המעסיקים בשביל לשמר אותם ולקצר תהליכים מצד שני. בנוסף, מספרת סרוסי על הפלטפורמות שיווק החדשות בשוק ומסבירה למה היא ממליצה למעסיקים ולמגייסים להתרחב למחוזות הטיקטוק
האזינו לפרק >>
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-82 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.
פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:
"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"