פעם קראו להם יחצנים, אבל יועצי התקשורת החדשים עוטפים את הלקוח בקנה מידה רחב בהרבה ומאפשרים לו להגשים את עצמו דרך המדיה. אטל בכר, המשנה למנכ"לים במשרד התקשורת בן חורין-אלכסנדרוביץ', סיפקה לנו הצצה אל מאחורי הקלעים של סדר היום הציבורי
עולם התקשורת עבר בשנים האחרונות תהפוכות גדולות. כיצד חברות וארגונים יכולים עדיין, למרות הקשב הקצרצר והקצב המטורף של החיים, להגשים את עצמם דרך המדיה? זו השאלה המרכזית שמעסיקה את אטל בכר, המשנה למנכ"לים במשרד התקשורת בן חורין-אלכסנדרוביץ'. בשיחה איתה ניסינו להפיק כמה תובנות מעניינות על קמפיינים ציבוריים, ניהול משברים ואימפקט חברתי אמיתי.
אטל פתחה לנו צוהר לפעילות השוטפת של המשרד, אשר מתנהלת בשני צירים: ציר הלקוחות, שם ישנה מתודולוגיה סדורה לליווי ומעטפת עבור כל אחד בהתאם לתוכנית האסטרטגית ולתוכניות העבודה; וציר האקטואליה, שדואג להיות עם היד על הדופק ולראות היכן ניתן לשלב את הלקוחות השונים בהתאם לסדר היום. אבל מה שיפה במיוחד הוא היכולת להשפיע ולעצב את סדר היום. בנקודה זו אטל הציגה דוגמה מרגשת מאוד – על מנהל מחלקת הבריאות במשרד שהתלווה למשלחת פספורטכארד באוקראינה.
הזירה התקשורתית משתנה לנגד עינינו, והיא הרבה יותר מעוד אייטם או יחסי ציבור; היא כבר עולם ומלואו – עולם אינטנסיבי ותובעני למדי, אבל עם המון תחושת סיפוק. או במילותיה של אטל: "לא הייתי יכולה לעבוד במקום שלא דורש ממני לבחור בו ובתחום העיסוק שלו בכל בוקר מחדש".
האזינו לפרק >>
'זמן לחשוב' עם רוית גופמן והגר מן סרוסי – הדור החדש של העובדים מחפש גמישות והגשמה עצמית ולא מתנצל על כך שמחפש גם זמן בית
- 1,778
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-83 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.
פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:
"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"