בפרק הזה, רוית גופמן מארחת את יונתן יגלום, מנכ"ל ויו"ר חברת ההייטק flō Optics – סטארט-אפ ישראלי פורץ דרך שפיתח טכנולוגיית דפוס דיגיטלי לציפוי עדשות אופטיות, וגייס לאחרונה 35 מיליון דולר.
יונתן משתף את סיפור חייו יוצא הדופן – מהמעבר בגיל 19 משווייץ לישראל כחייל בודד, דרך שירות בסיירת, לימודי פילוסופיה והיסטוריה, ועד לעמידה בחזית אחת החברות החדשניות בישראל.
בשיחה מרתקת ומעוררת השראה, דיברנו על:
• המסע האישי הלא שגרתי לעולמות היזמות והטכנולוגיה
• איך מחפשים את הדבר הנכון במשך שלוש שנים – ויודעים שמצאת?
• המפתח שלו להצלחה ניהולית: מיקוד, אמונה עמוקה במוצר והובלה ממוקדת חזון
פרק למי שמאמינים באנשים מאחורי החדשנות.
🎧 האזנה לפרק המלא כאן >>
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-204 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמנס סמארט מרקטינג.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.
פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:
"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"