בפרק חדש של זמן לחשוב, ישראל גופמן מארח את יוסי שוורץ, מייסד ומנכ"ל רשת 'סיטי מרקט', ואת חזי חדיו, משנה למנכ"ל – לשיחה כנה ומעוררת השראה על הדרך מרחוב הראשי בטבריה ועד להובלת אחת מרשתות הסופרמרקטים הפרטיות הגדולות בישראל.
במהלך הפרק הם משתפים:
איך בונים תרבות ארגונית מחייבת ומחזיקים סטנדרט שירות אחיד ברחבי הארץ?
למה הם מפעילים סניפים 24/7 – ואיך זה משפיע על הצוות והלקוחות?
מה החשיבות של עשייה חברתית בתוך מודל עסקי תחרותי?
ואיך נראית חשיבה אסטרטגית בבחירת מיקומים לסניפים חדשים?
וגם – מה עוד הם חולמים להגשים, למרות שכבר נחשבים לסיפור הצלחה בקנה מידה ארצי?
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-212 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמנס סמארט מרקטינג.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.
פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:
"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"