img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
temperature icon 25°

web2infoפודקאסטיםגופמנס סמארט מרקטינג-זמן לחשובמה מחבר בין ספורט, בידור, ותוכן עסקי? איך יוצרים חיבור אמיתי עם אוהדים בעולם שבו הכל משתנה כל הזמן? #פרק 216
גופמנס סמארט מרקטינג-זמן לחשוב

מה מחבר בין ספורט, בידור, ותוכן עסקי? איך יוצרים חיבור אמיתי עם אוהדים בעולם שבו הכל משתנה כל הזמן? #פרק 216

בפרק זה, רוית גופמן מארחת את מיכל גרונדלנד, סמנכ"לית פיתוח עסקי בתחום הספורט והבידור, שמובילה את מהלכים אסטרטגים עבור חברות סטארטאפ מצליחות ובין השאר פועלת עם מותגי על בינלאומיים.

מיכל, שהחלה את דרכה בארה"ב בתחום ההפקות, והיתה בעברה דוברת ההתאחדות לכדורגל, משוחחת על הדרך שהובילה אותה לניהול הפקות ענק בניהן פסטיבל הצ'מפיונס ליג, ועל אתגרים בשווקים משתנים בתחום הספורט והבידור.

💡 מיכל מאמינה בתוכן כאמצעי לבניית קשרים עסקיים, מדברת על השפעת תוכן שנוצר על ידי אוהדים, על שינוי הגישות בשיתוף חומרים של אוהדים וטאלנטים, ונותנת מבט על מה שהשווקים מחפשים כיום. במהלך השיחה, מיכל נוגעת בנושאים חמים כמו זכויות שידור ומה זה בעצם "fans experience".

🎧 האזינו >>

img

#216

מה מחבר בין ספורט, בידור, ותוכן עסקי? איך יוצרים חיבור אמיתי עם אוהדים בעולם שבו הכל משתנה כל הזמן?

Breaker Logo Pocket Casts Logo RadioPublic Logo

 

פודקאסט נוסף שיכול לעניין אותך


אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-216 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמנס סמארט מרקטינג.

בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.

פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:

"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"




הירשם
דווח על
guest
0 תגובות
הצג את כל התגובות
למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות