מה חשוב כשיוצאים למסע להחדרת מוצר טכנולוגי חדש לשוק? איך מבינים שהביקוש הוא אמיתי ועד כמה האינטואיציה חשובה בתהליך קבלת ההחלטות? אילו קרבות כדאי להכריע ועל אילו ניתן לוותר? אתם מוזמנים להאזין לפודקאסט ולהחליט בעצמכם
אלי מספר לנו על המסע האישי שלו, משלב החשיבה על השירות, דרך איתור הלקוחות הראשונים ועד לבניית מוצר חדש ומוביל שוק.
בדרך, אנחנו מתוודעים למגוון הלבטים והשיקולים בתהליך – כיצד מאתרים מוצר או שירות, אילו פרמטרים חשובים כשמתקבלת ההחלטה להשקיע דווקא בו ומה הייתה השיטה שלו לבחון את יעילות המוצר.
בפודקאסט מתאר אלי את תהליך ההתפתחות של המוצר גם בשלביו הבוגרים יותר וחושף את המדיניות שלו כלפי גיוס לקוחות וכלפי נטישה.
מוזמנים להאזין >
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-87 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.
פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:
"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"