אסטרטגיה, משמעותה לקרוא את השוק, לצפות מראש אתגרים שעלולים לצוץ ולהתאים להם פתרונות מדויקים שיאפשרו המשך פעולה והצלחה של הארגון.
כשזה נוגע לעמותות וארגונים חברתיים השיח מקבל כיוון מעט שונה, בשל המניעים והיעדים הרלוונטיים לתחום וקהלי היעד.
השבוע ב'זמן לחשוב' משוחחים רוית גופמן, בעלים של 'גופמן קריאייטיב' ואלון מדר, מומחה בגיוס משאבים לעמותות על שיווק חברתי, שיווק בכלל, איך בונים אסטרטגיה לעמותות ולמה זה שונה מבדרך כלל.
האזינו!
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק האחד-עשר של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.