ניתן לראות באריזה כ"עטיפה בלבד" אבל מאחורי הקלעים המציאות היא אחרת – אנחנו לא רוכשים מוצר אלא אריזה
בשנים האחרונות, האריזה הפכה לכלי שיווקי עבור החברות לדאוג שנרכוש דווקא את המוצר שלהן. הראל בן דוד ראש תחום פלסטיקה גומי ואריזות, באיגוד תעשיות מוצרי צריכה ובנייה בהתאחדות התעשיינים, מסביר ומספר על פעילות תעשיית האריזות הישראלית, הפועלת לכך שהאריזות שלנו יהיו ידידותית לסביבה תוך שמירה על היותן כלי נגיש ושיווקי.
כמו כן, מספר בן דוד על פעילות מכון האריזה אשר הוא עומד בראשו וההזמנויות הרבות לידע מקצועי ותמיכה שיש לחברות ותעשיינים ישראלים.
האזינו>
"זמן לחשוב" עם רוית גופמן ורונית סגל מנכ"לית פספורטכארד: על חשיבות ביטוח נסיעות לחו"ל בעידן של מציאות גמישה
- 1,909
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-62 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.
פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:
"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"