img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
temperature icon 12°

web2infoפודקאסטיםגופמנס סמארט מרקטינג-זמן לחשוב"זמן לחשוב" עם רוית גופמן והראל בן דוד: מקיימות ועד צבעוניות – כיצד החברות הגדולות גורמות לנו הצרכנים לבחור דווקא בהן מבין כל העושר שנמצא כיום על המדפים #פרק62
גופמנס סמארט מרקטינג-זמן לחשוב

"זמן לחשוב" עם רוית גופמן והראל בן דוד: מקיימות ועד צבעוניות – כיצד החברות הגדולות גורמות לנו הצרכנים לבחור דווקא בהן מבין כל העושר שנמצא כיום על המדפים #פרק62

ניתן לראות באריזה כ"עטיפה בלבד" אבל מאחורי הקלעים המציאות היא אחרת – אנחנו לא רוכשים מוצר אלא אריזה

בשנים האחרונות, האריזה הפכה לכלי שיווקי עבור החברות לדאוג שנרכוש דווקא את המוצר שלהן. הראל בן דוד ראש תחום פלסטיקה גומי ואריזות, באיגוד תעשיות מוצרי צריכה ובנייה בהתאחדות התעשיינים, מסביר ומספר על פעילות תעשיית האריזות הישראלית, הפועלת לכך שהאריזות שלנו יהיו ידידותית לסביבה תוך שמירה על היותן כלי נגיש ושיווקי.




 

כמו כן, מספר בן דוד על פעילות מכון האריזה אשר הוא עומד בראשו וההזמנויות הרבות לידע מקצועי ותמיכה שיש לחברות ותעשיינים ישראלים.

האזינו>

 

 

img

#062

'זמן לחשוב' עם רוית גופמן והראל בן דוד: מקיימות ועד צבעוניות – כיצד החברות הגדולות גורמות לנו הצרכנים לבחור דווקא בהן מבין כל העושר שנמצא כיום על המדפים

Breaker Logo Pocket Casts Logo RadioPublic Logo

פודקאסט נוסף שיכול לעניין אותך


אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-62 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.

בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.

 

פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:

"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"

הירשם
דווח על
guest
0 תגובות
הצג את כל התגובות
למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות